Ene Hans de Vries uit Odoorn (Drenthe) die met zijn kleine computerbedrijfje het lef heeft om PCs standaard met Lindows erop geïnstalleerd te verkopen, krijgt daarvoor een proces van Microsoft aan zijn broek. Dit in het kader van de rechtszaak die Microsoft Nederland aan het voorbereiden is tegen Lindows.
Toen De Vries dit hoorde, stuurde hij een mailtje aan Lindows. De baas van Lindows, Michael Robertson, liet daarop zien dat hij echt een van de good guys is, en antwoordde nog diezelfde dag dat hij persoonlijk naar Nederland kwam, en naast De Vries zou komen zitten tijdens het gesprek met Microsoft.
Dit ondanks het feit dat het gesprek valt tijdens Thanksgiving, wat in Amerika meer nog dan Kerstfeest, het feest is waarop je bij je familie hoort te zijn.
Ik vind dat we Michael een steuntje in de rug moeten geven. Laten we hem als Nederlandse Linux-gebruikers laten merken dat we achter hem staan!
Ik heb het adres van het bedrijfje van Hans de Vries opgezocht, en ik stel voor dat we een Thanksgiving-kaartje sturen naar:
Michael Robertson
p/a DV Computer Systems
Oude Kampenweg 1
7873 AG Odoorn
Nog wat relevante links:
Het bericht hierover op Tweakers.net
Het bericht op Fok!
Het bericht op Borger-Odoorn web
Het verhaal volgens Robertson, inclusief het mailtje van De Vries
Het Slashdot-interview met Michael Robertson van mei jl. (de moeite waard)
Het bedrijf van Hans de Vries
De site van Lindows
Toen De Vries dit hoorde, stuurde hij een mailtje aan Lindows. De baas van Lindows, Michael Robertson, liet daarop zien dat hij echt een van de good guys is, en antwoordde nog diezelfde dag dat hij persoonlijk naar Nederland kwam, en naast De Vries zou komen zitten tijdens het gesprek met Microsoft.
Dit ondanks het feit dat het gesprek valt tijdens Thanksgiving, wat in Amerika meer nog dan Kerstfeest, het feest is waarop je bij je familie hoort te zijn.
Ik vind dat we Michael een steuntje in de rug moeten geven. Laten we hem als Nederlandse Linux-gebruikers laten merken dat we achter hem staan!
Ik heb het adres van het bedrijfje van Hans de Vries opgezocht, en ik stel voor dat we een Thanksgiving-kaartje sturen naar:
Michael Robertson
p/a DV Computer Systems
Oude Kampenweg 1
7873 AG Odoorn
Nog wat relevante links:
Het bericht hierover op Tweakers.net
Het bericht op Fok!
Het bericht op Borger-Odoorn web
Het verhaal volgens Robertson, inclusief het mailtje van De Vries
Het Slashdot-interview met Michael Robertson van mei jl. (de moeite waard)
Het bedrijf van Hans de Vries
De site van Lindows
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 02:47 ]