Toon posts:

[sony vaio] reeds geregistreerd:S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem,
ik wil met mijn vaio fr215e laptop teruggaan omdat de accu zeer snel leeg is, maar nu wil ik eerst een mailtje sturen naar vaio. Ik heb geprobeerd mijn laptop te registreren op de vaio site, maar dat gaat niet. Ik moet mijn serienummer invullen en dan krijg ik de melding dat het product al geregistreerd staat.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Heb je het ding nieuw in de winkel gekocht? Zo ja -> terug ermee en laat hen het maar oplossen.
Anders was hij misschien van de vrachtwagen gevallen of al geregistreerd door de vorige gebruiker?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
dawuss schreef op 27 november 2003 @ 00:03:
Heb je het ding nieuw in de winkel gekocht? Zo ja -> terug ermee en laat hen het maar oplossen.
Anders was hij misschien van de vrachtwagen gevallen of al geregistreerd door de vorige gebruiker?
Ik heb hem idd nieuw gekocht bij Dynabyte in Den Bosch.
Ik ga straks eerst sony bellen op wiens naam hij is geregistreerd en dan terug naar de winkel, maar ik ben bang dat ze er weinig aan zullen doen. Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit hetbeste kan oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben teruggegaan naar Dynabyte, en na heel veel zeuren krijg ik toch een nieuwe laptop :D, maar geen Sony meer, daar heb ik iets te veel problemen mee gehad. Ik krijg nu een Toshiba.

Verwijderd

zoiets had ik met mijn rs246, toen ik wilde registreren kon dat niet, omdat het serienummer niet zou kloppen.

Van sony kreeg ik te horen dat de reseller hem niet als verkocht had opgegeven, sony heeft hem toen zelf ingegeven. bij jou is hij duidelijk wel als verkocht opgegeven door dynabyte

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 12:27:
zoiets had ik met mijn rs246, toen ik wilde registreren kon dat niet, omdat het serienummer niet zou kloppen.

Van sony kreeg ik te horen dat de reseller hem niet als verkocht had opgegeven, sony heeft hem toen zelf ingegeven. bij jou is hij duidelijk wel als verkocht opgegeven door dynabyte
Ja idd, en toen zei die vent: "Na een paar dagen bracht hij hem al terug want hij was niet goed voor zijn doeleinden", daar hadden ze op z'n minst wel iets van kunnen zeggen maar goed ik heb nu een nieuwe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop nooit meer een computer van Sony, al vanaf de eerste dag had ik er al problemen mee. Ik kon windows NL niet installeren, want de UK versie was geinstalleerd, ok tot daar aan toe. Een weekje later kwam de eerste dooie pixel al tevoorschijn, ik ermee terug geweest en hun hadden Sony gebeld, maar die konden er niks aan doen, want dat viel buiten de garantie en de accu was ook gaar, die deed het maar een uur hooguit, terwijl in de documentatie staat dat hij 2,5 uur mee moet gaan.
Pagina: 1