[DVD] image controleren

Pagina: 1
Acties:

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zie titel :9
Ik zou graag een DVD image bestand (*.img) controleren op error's a la CDMage bij images van CD-ROM's. Weet iemand hier een oplossing/progje voor?? CDMage werk niet, want die gaat zeuren dat het image bestand te groot is ofzo :'( Ik zou dit graag testen, want ik heb al een paar DVD'tjes verneukt |:(

Alvast bedankt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:40

job

je kan de image laden met deamon tools.
http://www.daemon-tools.cc/

edit: hmm, je zegt controleren..
hoe bedoel je controleren.. wat doet dat cdmage eigenlijk?
met daemon tools kan je de dvd mounten en kan je kijken of je hem af kan spelen.
meer kan je er volgens mij niet mee.
opzich is dat genoeg, als je hem kan mounten en afspelen dan weet je genoeg.
mislukt de dvd dan nog, dan kan het aan de media, software of brander liggen.

[ Voor 92% gewijzigd door job op 27-11-2003 00:25 ]

Verwijderd

Hoi...ben benieuwd of je al zo'n dvd image repair proggie heb kunnen vinden. Zou je mij hierover willen informen. Heb op het net gezocht, kan ik niet vinden en ben op zoek naar zo'n proggie. Zou je mij hierover willen inlichten aub? Alvast bedankt!

Bung

Verwijderd

Waarmee brand je? Want met Nero wordt er gelijk gekeken of de DVD wel compliant is.
En een 100% correcte DVD kan altijd nog niet afgespeeld worden als je speler de schijfjes/indeling niet ondersteund.

Verwijderd

Ik heb een dvd image repairing program nodig wat zoals cdmage werkt, maar dan met dvd's. Met cdmage kan ik geen dvd image voor bad sectors scannen omdat dit programma niet zulke grote images kan lezen. Ik kan het maar niet vinden....

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Bij het programma DVD X Copy zit een tool genaamd DVD X Resque.. dit is waarschijnlijk hetgene wat je zoekt ;)

weet er trouwens iemand een prog om .img bestanden direct te branden ?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
.IMG is rechtstreeks te branden met bijvoorbeeld Nero.
Maar dat is ook wel terug te vinden met behulp van bijv. Google, of de search alhier...

Verwijderd

...dus ik kan hier ook kleine files repairen?
Pagina: 1