[NFS Underground] Videokaart problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Om te beginnen
a) Ik weet dat mijn videokaart niet het nieuwste qua 3D ondersteunt
b) Ik weet dat deze videokaart officieel niet ondersteund wordt door EA. Echter meen ik dat deze videokaart de 3D van NFSU makkelijk aankan.

Ik denk dat dit probleem ligt aan overlay: tijdens de filmpjes zie ik mijn muiswijzer als het filmpje dat afspeelt, maar dan in miniatuur formaat. Ik zie dus een klein filmpje op de plaats van mijn muiswijzer, op de voorgrond van hetzelfde filmpje in het groot.

Als de filmpjes voorbij zijn, heb ik het volgende probleem:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bisse073/NFS_Probleem.JPG

De videokaart is een kaart van het merk Matrox en het type G550.
Andere relevante specificaties: Athlon XP 1,8 Ghz; 256MB RAM; MSI KT4 Ultra;

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

damn, probleem heb ik ook met me radeon9600pro / catalyst 3.9

| Hardcore - Terror |

Verwijderd

SawDust schreef op 27 november 2003 @ 09:28:
damn, probleem heb ik ook met me radeon9600pro / catalyst 3.9
Als ik jou was zou ik terug gaan naar de catalyst 3.7. Bij mij waren toen alle problemen met NFS verdwenen.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Matrox he..., hij zo een G550 moeten pakken hoor. Mmm, laatste drivers van je matrox kaartje al gebruikt?

There is no place like ::1

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Wat betreft die matrox; Raar probleem inderdaad, misschien heeft het te maken met de nieuwste drivers die officieel geen DX9 meer ondersteunen ? Heb je al eens een oudere driver gebruikt ?

[ Voor 7% gewijzigd door MPAnnihilator op 27-11-2003 10:42 ]

Mijn Specs

• P.B.
  • Niet online
Ik heb nu de laatste WHQL drivers geïnstalleerd, 5.86.32.0, dat zijn vrij oude drivers (29-8-2002), maar zelfs dan is het probleem niet opgelost.

Ik probeer nu DirectX 9.0b opnieuw te installeren.

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Voor iedereen: (laat mij de eerste zijn :P)

Need for Speed: Underground - Problemen/Oplossingen FAQ

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem (zo ongeveer) met mijn ATI Readeon 9700 met driver versie: 6.14.10.6378

Ik ga nu de laatste Omega driver installeren, 's kijken of dat helpt. Ik houd jullie op de hoogte.

offtopic:
Athlon XP 2100+, 512MB DDR, Abit NF7 360FSB, Maxtor 80GB 8mb harddisk, SB Audigy... misschien dat er een verband is met iets van de hardware, vandaar dat ik het er ff bij zet

edit: thanks MarkyB, ik zal daar eens kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 17:32 ]

• P.B.
  • Niet online
Duncan schreef op 27 november 2003 @ 17:23:
Ik heb nu de laatste WHQL drivers geïnstalleerd, 5.86.32.0, dat zijn vrij oude drivers (29-8-2002), maar zelfs dan is het probleem niet opgelost.

Ik probeer nu DirectX 9.0b opnieuw te installeren.
Dit heeft niet geholpen, helaas.

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
koop gewoon die nieuwe kaart, moest je toch al doen. Met een nieuwe kaart zijn al je problemen opgelost.

Leven en laten leven!

• P.B.
  • Niet online
Stranglem schreef op 27 november 2003 @ 19:18:
koop gewoon die nieuwe kaart, moest je toch al doen. Met een nieuwe kaart zijn al je problemen opgelost.
Er bestaat geen consumenten-kaart die de 2D kwaliteit van de Matrox evenaart of overtreft.. Een nieuwe videokaart is op het moment out of the question.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Duncan schreef op 27 november 2003 @ 19:37:
[...]

Er bestaat geen consumenten-kaart die de 2D kwaliteit van de Matrox evenaart of overtreft.. Een nieuwe videokaart is op het moment out of the question.
Ati heeft tegenwoordig 10-bits video output :-), bij de betere merken natuurlijk :-)

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Ik heb het zelfde met mijn 9800 pro als ik beeldkwaliteit lager zet dan hoogste beeldkwaliteit

• P.B.
  • Niet online
Maku schreef op 27 november 2003 @ 22:36:
Ik heb het zelfde met mijn 9800 pro als ik beeldkwaliteit lager zet dan hoogste beeldkwaliteit
:?

• Pyrus
  • Laatst online: 12-09 20:54

Pyrus

Hardknock life

Heb laatst voor de grap Anti Aliasing en Anisotropic Filtering op z'n laagste gezet en toen kreeg ik dit ook, nadat het terug stond op maximaal allebei was het weer goed. Net ff geprobeerd met allebei op één na laagste stand, daarmee was het beeld ook gewoon goed.
Een Radeon 9500 pro met catalyst 3.8 doet bij mij het rekenwerk :)

Dus mijn tip: kloot eens wat met Anti Aliasing enzo

LinkedIn

• P.B.
  • Niet online
Pyrus schreef op 27 november 2003 @ 23:08:
Heb laatst voor de grap Anti Aliasing en Anisotropic Filtering op z'n laagste gezet en toen kreeg ik dit ook, nadat het terug stond op maximaal allebei was het weer goed. Net ff geprobeerd met allebei op één na laagste stand, daarmee was het beeld ook gewoon goed.
Een Radeon 9500 pro met catalyst 3.8 doet bij mij het rekenwerk :)

Dus mijn tip: kloot eens wat met Anti Aliasing enzo
Ik kan dat dus nergens vinden, AA en AF. Waar stel jij dat in ? In de instellingen van mijn videokaart is er niks te vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
°^*kick*^°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
°^*kick*^°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Duncan schreef op 27 november 2003 @ 23:29:
[...]

Ik kan dat dus nergens vinden, AA en AF. Waar stel jij dat in ? In de instellingen van mijn videokaart is er niks te vinden hierover.
Rechts klikken op je desktop-properties -tabblad settings - knop advanced - tabblad 3d-selecteer rondje direct3d-selecteer vakje "use custom settings"-klik op knop "custom..." en daar kan je AA en AF instellen

edit, sorry klopt niet, ik was in de war met diegenen met een ATI kaart, jij hebt een matrox |:(

[ Voor 14% gewijzigd door The Bad Seed op 30-11-2003 15:01 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:51
Mja een Matrox G550 is toch in 3D games vergelijkbaar met een TNT2 ofzo :{. Dus als het al gaat draaien, zal het niet erg soepel gaan.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Duracell schreef op 30 november 2003 @ 15:00:
[...]

Rechts klikken op je desktop-properties -tabblad settings - knop advanced - tabblad 3d-selecteer rondje direct3d-selecteer vakje "use custom settings"-klik op knop "custom..." en daar kan je AA en AF instellen

edit, sorry klopt niet, ik was in de war met diegenen met een ATI kaart, jij hebt een matrox |:(
Ik wou al zeggen dat ik geen tabblad 3d heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:22

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Ligt dit misschien eraan dat deze kaarten geen directX ondersteunen? ( de versies na 7/8) mijn ATi Rage 128pro 32mb heeft dit ook, en dat is ook al zo'n oudere kaart.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Yoo ik heb dit probleem opgelost door bij de instellingen van de ATI grafische kaart een paar instellingen te veranderen. Je moet namelijk de compatibiliteitsinstellingen veranderen. Er zijn 2 opties die je allebei moet aanvinken :D

P.S ik heb een ati 9700 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

-verkeerd forum-

[ Voor 93% gewijzigd door _Rayman_ op 01-12-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis2925: Daar gaat dit topic niet over. Er is een ander topic voor mensen met haperende NFS:U's waar je met je probleem terecht kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Mensen ik denk de oplossing te hebben:

De Input-Language in je Windows _moet_ op English(US) staan. Alstie op een andere staat dan krijg je blijkbaar dit probleem.

Source: vriend van me die het probleem op deze manier verholpen heeft.

Test dit aub want ik zit @ work en kan er dus ff niets mee, maar probeer het ff anders doe ik het thuis vanavond ff testen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bij werkt is bij direct3d en open gl de niveau mipmap detail terug te zetten op hoge kwaliteit inplaats van hoge prestaties :)

Ik heb een 9800pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

ik heb een p4 r ghz met HT en een radeon 9800 pro en ik haal met 1280 - 1024 en dan alles op zn hoogst maar 15 fps :( Ik weet niet of dit normaal is of dat ik gewoon te verwend ben?

Het zit namelijk zo, als ik de race begin met 4 auto's in beeld is de fps 15 en kom ik op lange rechte stukken blijft dat gewoon ook zo terwijl ik dan als enige in beeld ben, in-car-view maakt ook niets uit...

Ligt dit gewoon aan de gare drivers van ATI :P ?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ryceck schreef op 01 december 2003 @ 13:14:
Mensen ik denk de oplossing te hebben:

De Input-Language in je Windows _moet_ op English(US) staan. Alstie op een andere staat dan krijg je blijkbaar dit probleem.

Source: vriend van me die het probleem op deze manier verholpen heeft.

Test dit aub want ik zit @ work en kan er dus ff niets mee, maar probeer het ff anders doe ik het thuis vanavond ff testen :)
Geprobeerd, helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Duncan schreef op 02 december 2003 @ 21:53:
[...]

Geprobeerd, helpt niet.
Bij mij ook niet :)

Hetgeen wat wel hielp is wat hier al eerder werd vermeld:
Anti-Aliasing en AF op maximaal zetten in je Direct3D tabblad van je ATI control-panel.

Loopt nu heerlijk.... @ 1024*768 :X hoger trekt de rest van me pc niet :X

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ryceck schreef op 03 december 2003 @ 08:38:
[...]

Bij mij ook niet :)

Hetgeen wat wel hielp is wat hier al eerder werd vermeld:
Anti-Aliasing en AF op maximaal zetten in je Direct3D tabblad van je ATI control-panel.

Loopt nu heerlijk.... @ 1024*768 :X hoger trekt de rest van me pc niet :X
Ik heb geen ATI, en dus ook geen ATI CP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Er is een windows patch voor deze fout. In GTA3 zat ook zo'n fout. Ik heb al gezocht naar de link maar ik heb hem helaas niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45
ik had het ook met m'n 9700 np, wat bij mij hielp was bij de d3d instellingen het niveau mipmap detail op hoge kwaliteit te zetten.

Daarna liep alles als een zonnetje! :)

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierkwam schreef op 02 december 2003 @ 14:23:
ik heb een p4 r ghz met HT en een radeon 9800 pro en ik haal met 1280 - 1024 en dan alles op zn hoogst maar 15 fps :( Ik weet niet of dit normaal is of dat ik gewoon te verwend ben?

Het zit namelijk zo, als ik de race begin met 4 auto's in beeld is de fps 15 en kom ik op lange rechte stukken blijft dat gewoon ook zo terwijl ik dan als enige in beeld ben, in-car-view maakt ook niets uit...

Hier heb ik ook last van, maakt niet uit of ik nou AA en AF uit zet of niet, het blijft klote lopen. Had toch wel verwacht van een 9800pro dat ie dat wel aankon, gekke is op 1024x768 geen enkel probleem.

Zelfs al zet ik (bij 1280x1024) de glans in de weg uit, details op laag, mooi niet werken. Heb je een mooi TFT'tje staan, wil je natuurlijk wel op 1280 spelen :P

Ik heb trouwens een AMD Barton 2800+ met 1 GB DDR en dan een 9800pro voor de duidelijkheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello peepz!

Ik kan jullie blij maken; ik heb de oplossing voor mensen met een ATI Radeon 9xxx kaart.

Ga naar je beeldinstellingen, en druk dan op 3d, selecteer voor Direct3D aangepaste instellingen en zet je Anti Aliasing en Anistr. Filtering op zn hoogst, bij mij 8 en 16x.

Voila en hij doet t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 06:22

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Kheb ook een matrox kaart (oeroude G400 hehehe) en heb precies hetzelfde probleem als jij, duncan...
Grappig is dat het spel gewoon goed draait op de nog oudere PII 400 met Gforce 2MX.... En behoorlijk goed speelbaar ook :?

edit:
ruk, eens ff geprobeerd met de oude standaard xp driver voor de G400, werkt ook niet... Erg erg vervelend, zit ik nu opgescheept met een spel die ik niet kan spelen

[ Voor 29% gewijzigd door Jules|IA op 05-12-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas lukt het mij nog steeds niet om het spel draaiende te krijgen.
Ik heb alles onder de 3d instellingen van ATI al gewijzigd. Ook de resolute aangepast, kleurdiepte, hertz-freq. v/d monitor.
Het spel blijft direct hangen bij het opstarten. Ik zie het eerste groene blokje verschijnen en dan begint het scherm te trillen (lijkt alsof er een heel lage hertz frequentie toegepast wordt) en kan het alleen beeindigen met alt-ctr-del.

Meer mensen meer ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

pierkwam schreef op 02 december 2003 @ 14:23:

heb je toevallig de sdk versie van direc x 9? ik had namelijk precies hetzelfde en toen had ik daar aangezet dat hij de normale driect x 9 nmoest gebruiken was het probleem weg en nu draait hij als een zonnetje! ;)

werkt alleen als je de sdk versie al geinstalleerd hebt anders hebt het natuurlijk geen zin ;)

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Het probleem van mij is overigens nog niet opgelost :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 06:22

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op het officiele matrox support forum wordt er ook over gesproken, echter nog geen oplossing aangeboden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 21:38
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 09:36:
[...]

Als ik jou was zou ik terug gaan naar de catalyst 3.7. Bij mij waren toen alle problemen met NFS verdwenen.
Ik zou de fix van www.ati.com halen. Call of duty fix heettie en fixed volgensmij ook problemen met nfsu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het probleem ook gehad met een TNT 2, niets hielp (drivers, direct-X etc), was genoodzaakt om er een GF4 in te stoppen........werkt perfect8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
  • Laatst online: 08:36
Mijn broertje heeft een TNT 2 M64 en krijgt ook zo van die blokjes. Ik heb net al oudere drivers geïnstalleerd maar het helpt niets. Ik heb ook al de settings van performance naar quality gezet en omgekeerd. Weet iemand nog een oplossing? Hij zou graag het spel ook kunnen spelen (wel op lage settings maar dat is zijn keuze :P). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ddkiller0900 schreef op 16 december 2003 @ 20:50:
Mijn broertje heeft een TNT 2 M64 en krijgt ook zo van die blokjes. Ik heb net al oudere drivers geïnstalleerd maar het helpt niets. Ik heb ook al de settings van performance naar quality gezet en omgekeerd. Weet iemand nog een oplossing? Hij zou graag het spel ook kunnen spelen (wel op lage settings maar dat is zijn keuze :P). 8)7
TNT2 M64 is een DX6 kaart, NFS:U is een DX9/DX8 game. Het is mogelijk om de game te spelen op TNT2's maar ik vrees dat echt ALLES omlaag moet, en misschien is de kaart gewoon te oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
swampy schreef op 17 december 2003 @ 02:48:
[...]

TNT2 M64 is een DX6 kaart, NFS:U is een DX9/DX8 game. Het is mogelijk om de game te spelen op TNT2's maar ik vrees dat echt ALLES omlaag moet, en misschien is de kaart gewoon te oud.
Ter informatie: De Matrox G550 is een DX8 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Duncan schreef op 17 december 2003 @ 09:36:
[...]
Ter informatie: De Matrox G550 is een DX8 kaart.
Ik reageerde niet op de TS maar op een bovenstaande poster.... ach ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
  • Laatst online: 08:36
Zoals eerder ergens vermeld was met gta 3 ook zo'n probleem en met een patch hielp het. Heb dit hier ook meegemaakt met dezelfde videokaart. Zou leuk zijn moest er voor NFS:U ook zo'n patch komen ... >:) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Ja maar dit probleem wordt door iets anders veroorzaakt dan het probleem van GTA III volgensmij.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Is er inmiddels nieuws hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 26 november 2003 @ 23:59:
Om te beginnen
a) Ik weet dat mijn videokaart niet het nieuwste qua 3D ondersteunt
b) Ik weet dat deze videokaart officieel niet ondersteund wordt door EA. Echter meen ik dat deze videokaart de 3D van NFSU makkelijk aankan.

Ik denk dat dit probleem ligt aan overlay: tijdens de filmpjes zie ik mijn muiswijzer als het filmpje dat afspeelt, maar dan in miniatuur formaat. Ik zie dus een klein filmpje op de plaats van mijn muiswijzer, op de voorgrond van hetzelfde filmpje in het groot.

Als de filmpjes voorbij zijn, heb ik het volgende probleem:
[afbeelding]

De videokaart is een kaart van het merk Matrox en het type G550.
Andere relevante specificaties: Athlon XP 1,8 Ghz; 256MB RAM; MSI KT4 Ultra;
ik heb precies hetzelfde probleem!!
is het je al gelukt het op te lossen?? zo ja hoe??

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Daar kan ik kort over zijn: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Ik heb ook precies hetzelfde probleem hier, niemand die al een oplossing gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 22:45:
Helaas lukt het mij nog steeds niet om het spel draaiende te krijgen.
Ik heb alles onder de 3d instellingen van ATI al gewijzigd. Ook de resolute aangepast, kleurdiepte, hertz-freq. v/d monitor.
Het spel blijft direct hangen bij het opstarten. Ik zie het eerste groene blokje verschijnen en dan begint het scherm te trillen (lijkt alsof er een heel lage hertz frequentie toegepast wordt) en kan het alleen beeindigen met alt-ctr-del.

Meer mensen meer ideeen?
OK, misschien een oude koe, maar ik meld toch maar even wat bij mij de oplossing was.

Radeo 9800 pro hier, en die freezede ook, verschillende catalysts geprobeerd, probleem bleef. Wat uiteindelijk hielp:
- NFSU deinstalleren (zie FAQ voor backup van je savegames etc)
- Monitor van Plug en Play op Standaardmonitor zetten (dus stuurprogramma wijzigen en dan zelf opgeven enzo ;) )
Reboot
- NFSU reinstall
- Gaan met die banaan :D

Heb er om helemaal zeker te zijn ook eerst even mijn TV-out kabel uitgehaald...kan iig geen kwaad om dingen te elimineren :Y)

Werkt volgens mij ook als je NFSU niet eerst deinstalleert maar gewoon een ander stuurprogje voor je monitor pakt, maar dat moet je zelf even uittesten ;)

Ik hoop dat ik hier mensen blij mee kan maken....heeft mij ongeveer 3 uur klooien gekost. Dacht eerst dat het aan de catalyst 4.10 en mijn reinstall van XP lag - installvolgordes enzo..... Maar dat bleek niet het geval.

[ Voor 5% gewijzigd door The Eagle op 20-01-2004 23:34 . Reden: TV-out stukkie toegevoegd ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ben net op dit forum terecht gekomen en wou ff meedelen dat ik ook exact hetzelfde probleem heb als Duncan (Matrox G550). :'(
Als er een oplossing was, dan had deze hier wel al gestaan veronderstel ik ?
En anders maar wachten op nieuwe matrox drivers of zo zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Ook ik wil erg graag weten wat ik hier aan kan doen :)
Dus als hiernaar gekeken kan worden door mensen die misschien nog ideetjes hebben, zou dat geweldig zijn :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft het spel pas geinstalleerd op een systeem met een tnt2 riva model 64 en krijgt dezelfde beelden als in de beginpost.

heeft iemand misschien al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 16:30:
Een vriend van mij heeft het spel pas geinstalleerd op een systeem met een tnt2 riva model 64 en krijgt dezelfde beelden als in de beginpost.

heeft iemand misschien al een oplossing gevonden?
nope, je videokaart is er gewoon te oud voor (zie vorige replies)
alles omlaag schroeven is een optie, maar geef je dan nog weinig kans

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 02-03-2004 18:48 ]

Pagina: 1