Toon posts:

Virtuele vergaderruimte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma(tje) waarbij je met meerdere mensen in een virtuele omgeving kunt chatten.
Het hoeft niet perse 3d te zijn zoals 3dee.nl (prachtig idee inclusief serverside software, maar kost geld) maar het moet iets duidelijker om een omgeving gaan als bijvoorbeeld Microsoft comic chat.

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag ;)

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 23:18

Deem

Ontcijfer mij!

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 22:43:
Ik ben op zoek naar een programma(tje) waarbij je met meerdere mensen in een virtuele omgeving kunt chatten.
http://download.com.com/2001-2152-0.html?tag=stbc.gp
Het hoeft niet perse 3d te zijn zoals 3dee.nl (prachtig idee inclusief serverside software, maar kost geld) maar het moet iets duidelijker om een omgeving gaan als bijvoorbeeld Microsoft comic chat.

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag ;)
is Microsoft Netmeeting niet iets? Dit is hier speciaal voor gemaakt(niet 3d)

Verwijderd

Netmeeting is toch met webcam dan?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 22:48:
Netmeeting is toch met webcam dan?
Nee, NetMeeting kan ook met platte tekst als je dat bedoelt :).

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 09:31
waarom connect je niet gewoon met een java-applet naar een irc servertje? (er is ook een comicchat voor java)

Icons are overrated

Verwijderd

Topicstarter
HM ja oke, maar als ik me niet vergis is er weinig virtueels aan netmeeting, het moet toch iets zijn met enige grafische weergave, een kamer ofzo waar je in staat met een avatar? (en niet zoiets als hier, maar echt een poppetje)

Trouwens, die avatar van jou, dat ken ik, is van een spel dat ik vroeger tot in den treure gespeeld heb, weet alleen nie tmeer hoe het heet, terrabyte ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
quote:

waarom connect je niet gewoon met een java-applet naar een irc servertje? (er is ook een comicchat voor java)

uhh wie wat waar ?

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 16:52

SED

Kijk eens even hier:

http://www.theill.com/asp/conquerchat.asp

werkt [prima en is gratis.

Copyright and left by SED...

Verwijderd

Topicstarter
Jah, maar ook dat is meer mIrc, een gewone text-based chat ruimte, ik moet iets virtueels hebben.

Toch bedankt hoor :p
Pagina: 1