Eh euhm ik bedoelde dat exoxy WEL warmte geleid maar elektrisch niet, daar ga ik van uit tenminste...
en ik heb nu temp sensors op mijn DDR zitten en ik zie dat de temperatuur direct naast de geheugen strips ong 2 graden hoger is dan aan de buitenkant van de koelstrippen, maar dat is dus met nog geen water erdoorheen. Temp van geheugen strips is 53 graden en temp aan buitenkant is 51 graden, dus het geleide de warmte vrij goed. Ook boeit het volgens mij niet zo heel hard voor DDR, de wartmtegeleiding. Want mijn koper strip is al erg plat en DDR ook, dus de maximale oneffenheden zijn dan ong .3 mm, en dat is niet veel voor de warmte om te overbruggen, zeker niet als je bedenkt dat de warmte productie van DDR per cm2 ERG weinig is. Vergeleken met een processor die 100 watt via 1 cm2 naar buiten pompt of zo...
ik ben niet zuinig geweest met de 5 min epoxy dus hier en daar heb ik wel wat gelekt op de geheugen strips maar het werkt dus nog goed, ik heb het nu in mijn PC

Ik voorzag ook weinig problemen, eerder voor de zg warmtegeleidende epoxy die te koop is, want daar zit zilver of alu doorheen wat dus wel weer geleid, dus dat vertrouwde ik niet helemaal, hoewel ik moet zeggen dat ik het niet precies weet. Maar dat spul kost ook een boel eigenlijk, ik heb een setje van zalman met erg kleine spuitjes, die zitten voor 1/3 vol, en dan is weer ruim de helft lucht, zodat je werkelijk ongeveer een druppel krijgt...
Onderstaande pics verklaren een boel hoop ik, zoveel lijm heb ik gebruikt en zo ziet er nu uit in mijn PC. Nee water nog niet aangesloten, was eerst nog aan het testen of de DDR uberhaupt nog goed werkte

en zo kan je het ook beter zien.
deze 5 min epoxy kan je 5 min verwerken, en na 30 minuten is het wel zo ongeveer hard. Een uur nadat ik het gelijmd had zat het in mijn PC.
redelijk veel lijm voor goed contact en maximale lijmkracht

ja iets zuiniger zou kunnen maar ach.
deze pic is clickable