Toon posts:

Virusscanner die Mozilla-mail ondersteund

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede virusscanner die mozilla-mail ondersteund. Dus niet als je de file opent maar direct bij mail binnenhalen. Ik heb namelijk veel last van familie die virussen zomaar opent als er een leuk tekstje bij staat. Ik hoef niet te weten welke de beste is maar ik zou graag willen weten welke mozilla goed ondersteunen. (ik denk dat ie anders gesloten wordt O-) ). Alleen vallen Norton en Mcafee af omdat deze mij niet bevielen en omdat ze mijn systeem vertraagden. (ik weet niet of deze mozilla ondersteunden)

ps. Liefst gratis natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 22:34 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb hier Trend Micro, en die gebruikt "localhost" als popserver. Dus alles wat hier binnen komt wordt eerst gescand. Trend Micro deed dit niet zelf dacht ik met Thunderbird mail, maar ik heb het er zelf maar veranderd. En het werkt perfect.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van Trend Micro wel wat gehoord, maar is het niet net zo log als norton?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vind ik personlijk van niet. Ik heb voorheen altijd Norton antivirus gebruikt, maar dat komt er niet meer op. Maar een ander zal het weer niks vinden. En anders moet je de probeer versie eerst nemen.
En veel en snel updates automatisch. Heel soms zelfs 2x op een dag.

[ Voor 16% gewijzigd door Br@m op 26-11-2003 22:41 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat deze geld kost, als het wat is ga ik deze gebruiken, maar is er ook mogelijk een gratis versie hiervan te krijgen of een vergelijkend produkt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg trend micro niet aan de praat, hij "rolled back installation" de hele tijd. Weet iemand een alternatief? O+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 23:24 ]

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:35

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Niet gratis maar wel werkend met elk e-mail programma : Nod32

www.eset.com

Zelf getest met Opera M2, Thunderbird, Pocomail, Popcorn, Eudora, Mozilla ....

[ Voor 37% gewijzigd door Slayer op 29-11-2003 23:48 ]

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Norton werkt ook. Die luistert gewoon naar port 25 en 110 en onderschept de mails die worden verstuurd en ontvangen en scant ze. Zo worden dus ook mails die ik met behulp van php verstuur gescand.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1