Verwijderd

Topicstarter
Laatst was er een of ander topic waar het iemand had over een bluetooth CF-kaart die compleet in het slot zat, dus met geen uitstekende stukken. Ik kan het topic niet meer vinden en weet ook niet wat de maker van die kaartjes is. Ik heb namelijk laatst een Toshiba e755 WiFi gekocht. Die heeft dus wel wlan maar geen bluetooth. Aangezien de HCC er weer aankomt wil ik dus een dergelijk kaartje daar kopen, maar ik weet dus niet wat de maker ervan is.

Via google heb ik wel een dergelijk kaartje gevonden, maar dat is een engels geval en echt heeeeel duur. (€160+) Dus wie oh wie kent een dergelijke kaart??

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Is het niet die van asus ?

Waarom heb je trouwens juist die pda gekozen ?

Ikzelf weet nog niet wat het wordt namelijk IPAQ 2210 of Asus 620BT

Verwijderd

Topicstarter
Destijds kon ik heel goedkoop aan dat ding komen (€350) en er zat wifi op. Dat was een vereiste. Ook het model vond ik leuk en er zat ook nog es 32mb extra op. Bij nader inzien zater er ook nog es een SD én een CF-slot op. (Door eigen toedoen gemerkt dat het een CF II slot is en hiermee waarschijnlijk een ouder CF-kaartje gesloopt, dus pas op!!)

Het verschil tussen die 2 pda's is vrij duidelijk. Die Asus is zo ongeveer de snelste die nu op de markt is, sneller dan die van mij en die 2210. Helaas heeft die Asus alleen een CF-slot. Als je daar mee kan leven zou ik voor die Asus gaan (ook deze heeft namelijk 32mb extra geheugen boven op de 32 + 64 en is veel goedkoper).

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 08:33:
... (Door eigen toedoen gemerkt dat het een CF II slot is en hiermee waarschijnlijk een ouder CF-kaartje gesloopt, dus pas op!!)
...
Even iets rechtzetten: CF type II is opzich precies hetzelfde als CF type I, het enige verschil is de dikte van de kaartjes. Dus dat is niet de reden dat je CF kaartje kapot is :)

Verwijderd

Topicstarter
K, weten we dat ook weer. Tnx voor de nfo!!

(is CF I of II dikker dan??)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 14:56:
K, weten we dat ook weer. Tnx voor de nfo!!

(is CF I of II dikker dan??)
CF Type I = 3.3 mm
CF Type II = 5 mm

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 14:56

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

die van socket is voilgens mij de enigste die zo klein is. is hier in nederland ook gewoon leverbaar, mobileplaza.nl maar is idd wel duur.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1