Toon posts:

Verschillen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yooo

Hoe kan je nu weten dat het ene moederbord beter is dan het andere (afgezien van de reviews) of de ene processor sneller is dan z'n concurrent, enz.... :?

Thx

Verwijderd

een beetje vaag maar, koop ze en proberen zou ik zeggen.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:38

Exigence

dnkroz

Testen, reviews lezen (anderen die het dus testen). Met testen bedoel ik dus benchmarken.
En hoe je kunt zien of een processor sneller is? Ook benchmarken :) Gewoon twee verschillende processors of moederborden dezelfde taken laten volbrengen, en kijken welke van de twee sneller is :)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Door te zoeken in dit forum. En reviews uiteraard maar daar heb je geen zin in zie ik.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Ik denk dat de topic-starter meer bedoelt welke kenmerken bepalend zijn voor de uiteindelijke snelheid.
Dit is overal te vinden op internet, en bij iedere beginners/new-bie site vind je wel aanwijzingen over waar je moet zoeken. Doe dat dan ook, want ik denk dat het op zulke educatieve sites beter en duidelijker wordt uitgelegd dan hier ooit zou kunnen.

Succes...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Ja, eh wat wil je nu precies :? Je zegt afgezien v.d. reviews maar dat is het enige waar je op af kunt gaan. Of je moet heilig geloven wat de producenten zeggen (dat zij het beste en snelste maken) :+ En met de search wat rondneuzen wil ook wel een bepaald beeld opleveren. Beetje vaag dit hoor.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.