Offtopic ofzo ?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 15:04
OK, kom ik vast aan te zeiken ofzo, maar:

Jullie zitten continu op topic's van mensen te zeuren als er 1 offtopic reply in zit, maar in

30K in 3DMark 2001!

word er alleen maar zo'n beetje over iedereen hun score met een ti4200 gelult. Mja, ik zal wel weer zeuren.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welk groot onrecht wil je nu kenbaar maken in LA :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de hele bedoeling van dat topic dacht ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Ten eerste: wat wil je hiermee zeggen?
Ten tweede: wat wou je voor andere zinnige dingen doen in dat topic behalve met je eigen score vergelijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:08

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Weet je wat dit icoontje doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Laatst online: 29-09 15:04
ok, kom hier niet zo vaak meer, had in Schop een Modje gemoet. Mja, dat mag er verder niet aan misleiden, dat er gewoon dik offtopic gelult word in mijn ogen. Topic gaat over, als ik naar de titel kijk, over iemand die de 30k barriere heeft overschreden, dan ga je het daar over hebben, kun je het daar niet over hebben, zeg je toch lekker nix :X Mja, als het aan mij ligt, helaas dan.........

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Voordat er nog meer LA-meubels zich ermee bemoeien: Ik zal er even wat van zeggen in het topic. Volgende keer kan je de TR gebruiken, hier is LA niet voor bedoeld :)

Zoiets hoort zelfs in Schop een modje niet, daar is dus juist de TR voor uitgevonden. Schop een modje is voor meer serieuze/zwaardere dingen ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Remy op 26-11-2003 21:25 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 21:21:
Dat is de hele bedoeling van dat topic dacht ik :?
Oooooh :+
PLeX schreef op 26 november 2003 @ 21:24:
ok, kom hier niet zo vaak meer, had in Schop een Modje gemoet. Mja, dat mag er verder niet aan misleiden, dat er gewoon dik offtopic gelult word in mijn ogen. Topic gaat over, als ik naar de titel kijk, over iemand die de 30k barriere heeft overschreden, dan ga je het daar over hebben, kun je het daar niet over hebben, zeg je toch lekker nix :X Mja, als het aan mij ligt, helaas dan.........
Mjah af en toe offtopic is niks mis mee. Het zou erg saai worden als er helemaal niet meer offtopic gegaan kan worden. Sterker nog daar ontstaan vaak de leukste discussies uit. Zolang een topic niet om zeep geholpen wordt door het offtopic gaan is er imho niks mis mee. (daarmee overigens niks zeggende over de betreffende topic, aangezien ik dat topic niet gezien heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dat topic gaat over 3dmark acores en dan specifiek over de 30K grens en daar hebben ze het over andere 3dmark scores zeg je?
Het is vreselijk, waar gaat het heen met onze community?
De mensen kennen gewoon hun grenzen niet meer tegenwoordig.
Misschien moeten we strenger straffen, meer blauw op straat of normen en waarden prediken!
Misschien kan het CDA ons van de ondergang redden?!

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

De scores die er gemeld worden kunnen prima in het gewone 3dmark-topic in VB, ik heb er dus even wat van gezegd. Overigens is een beetje offtopic gaan zoals Nelske zegt idd niet zo erg, zolang het niet over iets totaal anders gaat ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justmental schreef op 26 november 2003 @ 21:29:
Dat topic gaat over 3dmark acores en dan specifiek over de 30K grens en daar hebben ze het over andere 3dmark scores zeg je?
Het is vreselijk, waar gaat het heen met onze community?
De mensen kennen gewoon hun grenzen niet meer tegenwoordig.
Misschien moeten we strenger straffen, meer blauw op straat of normen en waarden prediken!
Misschien kan het CDA ons van de ondergang redden?!
Daar zal de TS een stuk geruster van worden :?

ik snap je strekking, alleen lokt een opmerking van deze strekking vaak weer een hoop offtopic geneuzel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 22:30:
Daar zal de TS een stuk geruster van worden :?

ik snap je strekking, alleen lokt een opmerking van deze strekking vaak weer een hoop offtopic geneuzel uit
Klinkt gezellig, waar wil je het over hebben?

Naar mijn meestal niet zo bescheiden mening biedt een draad als deze weinig perspectief op iets constructiefs, dus probeer ik 'em wat op te leuken :)

Hetzelfde geneuzel van 'ze hebben mij gestraft, dus anderen moeten ook gestraft worden, rechtvaardigheid, gemoedsrust, etc, etc' laat bij mij de klanken van Shirley Bassey weer door mijn hoofd klinken.

Of ga ik nou ook teveel offtopic?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justmental schreef op 26 november 2003 @ 22:39:
[...]

Klinkt gezellig, waar wil je het over hebben?

Naar mijn meestal niet zo bescheiden mening biedt een draad als deze weinig perspectief op iets constructiefs, dus probeer ik 'em wat op te leuken :)

Hetzelfde geneuzel van 'ze hebben mij gestraft, dus anderen moeten ook gestraft worden, rechtvaardigheid, gemoedsrust, etc, etc' laat bij mij de klanken van Shirley Bassey weer door mijn hoofd klinken.

Of ga ik nou ook teveel offtopic?
:X

formeel gezien zou ik niet mogen reageren, omdat ik mij dan schuldig maak aan off topic gedrag, maar goed, omdat jij het bent.

Ik waardeer je effort om de draad op te leuken, maar laten we voorkomen dat we met allerlei opleuk acties mede gebruikers tegen ons in het harnas gaan jagen.

Ik zou zeggen: zet de CD van Shirley Bassey lekker hard en laten we afscheid nemen van een topic als dit.

:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok dit soort dingen kan je dus beter met een topicreport kenbaar maken, juist om dit soort reactie te voorkomen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

JvS schreef op 27 november 2003 @ 01:09:
Ok dit soort dingen kan je dus beter met een topicreport kenbaar maken, juist om dit soort reactie te voorkomen.
:X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.