Toon posts:

[2000] Dial-up to private network greyed out*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil graag een VPN opzetten van hier thuis naar de UTwente.

Ik volg netjes de stappen zoals beschreven, (control panel --> network connections --> New connection )

Op dat moment krijg ik de "wizard" opzich niets mis mee, maar ik kies dan voor verbinding met mijn werk maken VPN (de 2e keuze optie) Zogauw ik dan op volgende klik, krijg ik 2 keuzes, maar ze zijn beiden grijs *niet selecteerbaar

Nu dacht ik, oowja, moet ff VPN aanzetten in software --> onderdelen maar hier vind ik niets over vpn :/

Heb de search gebruikt, maar niets gevonden dusver

Ik gebruik ook een router trouwens, maar neem aan dat dat moet lukken ook met router,

Bij voorbaat dank,
Me

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 21:08:
Beste tweakers,

Ik wil graag een VPN opzetten van hier thuis naar de UTwente.

Ik volg netjes de stappen zoals beschreven, (control panel --> network connections --> New connection )

Op dat moment krijg ik de "wizard" opzich niets mis mee, maar ik kies dan voor verbinding met mijn werk maken VPN (de 2e keuze optie) Zogauw ik dan op volgende klik, krijg ik 2 keuzes, maar ze zijn beiden grijs *niet selecteerbaar

Nu dacht ik, oowja, moet ff VPN aanzetten in software --> onderdelen maar hier vind ik niets over vpn :/

Heb de search gebruikt, maar niets gevonden dusver

Ik gebruik ook een router trouwens, maar neem aan dat dat moet lukken ook met router,

Bij voorbaat dank,
Me
- EDIT

OPGELOST ;)

uhm, oplossing was alle andere Rasapi32.dll's die ik had te renamen ....

(vaag, maar werkt prima)

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Ik zit met ditzelfde probleem, maar snap niet wat de topicposter hier precies aan gedaan heeft.
Hoe is dit op te lossen? Een tijdje terug werkte het nog prima bij mij, maar vorige week wilde ik weer ff op campusnet (utwente) en die kon niet meer connecten.
Heb toen eens bij 'make new connection gekeken, en zag iets wat ik dus al eerder meegemaakt had:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/b.p.j.vrind/newconnect.gif

het probleem van de topicposter dus.

Kan iemand mij hiermee helpen?

[ Voor 5% gewijzigd door Buggle op 23-10-2004 18:58 ]

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

*schop*

PS. mijn probleem is in W2k voor alle duidelijkheid.

[ Voor 80% gewijzigd door Buggle op 26-10-2004 01:57 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je de:
Remote Access Auto Connection Manager, Remote Access Connection Manager, IPSec Services services wel gestart? De Telephone service?

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

elevator schreef op 26 oktober 2004 @ 19:40:
Heb je de:
Remote Access Auto Connection Manager, Remote Access Connection Manager, IPSec Services services wel gestart? De Telephone service?
De eerste twee stonden uit. Heb ze net op automatisch gezet. ff rebooten dan maar.
Ik kreeg de eerste twee services niet gestart. Blijkt dat Event log daar ook voor aan moet staan.
iig, nu is het probleem opgelost. vielen dank!

[ Voor 19% gewijzigd door Buggle op 29-10-2004 12:27 ]

Pagina: 1