[NFS:U] Pc loopt vast na sluiten van het spel

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 21:51
Ik heb dit al gevraagd in een topic in videokaarten etc maar daar kreeg ik geen reactie dus nu zo maar...

Ik heb een notebook, nieuwe displaydrivers geinstalleerd en directx9.b ofzo...

kan underground spelen etc maar wanneer ik afsluit loopt mn pc vast en reset na een korte flits van een baluw scherm.

na reset krijg ik de melding dat systeem is hersteld van ernstige fout en dat dat waarschijnlijk komt door de stuurprogrammas van mijn

Ati mobility radeon 9000

das dus kut want ik wil niet elke keer dak speel ook moeten resetten en ik wil screenshots kunnen maken.

op de ftp van de fabrikant van mn notebook heb ik zoals gezegd al de nieuwste drivers voor mijn notebook gehaald maar dat helpt geen ene flikker... misschien omdat de drivers uit februari 2003 zijn... :S

wie weet wat te doen?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• Tom Yam
kom op mensen jullie zijn de tweakers hier... 8)7 8)7 8)7 help me!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Dat we tweakers zijn wil niet zeggen dat we alles weten.. ;)
Wat zijn je preciese specs? reinstall al gehad?

[ Voor 12% gewijzigd door DeRCT13 op 27-11-2003 19:44 . Reden: Damn typo's |:( 7(8)7 ]

Verwijderd

Is dit toevallig hetzelfde probleem als in [rml][ NSF:u]Crash na exit[/rml] ? Daar gaat het ook om een ATi Mobility Radeon 9000 namelijk.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Daar is een patch voor...... :)

Maar die verhelpt een heleboel problemen, waaronder het spontaan crashen en vastlopers.

Alleen deze patch is er helaas (nog) niet in het legale circuit.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Kaizah
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-02 17:47
patch werkt ook niet jammer genoeg, je bent de derde die ik ken met dit probleem

• Tom Yam
Ja ik heb ook een soortgelijk probleem.
kan je me ff linkje naar die patch geven? Dat de patch er niet is in t legale circuit maakt niets uit de patch zelf is geen warez... O-)

toch? ;)

Maar Kaizah hoe werkt ie dan niet? heb jij m al gebruikt?

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem
kan iemand me misschien deze patch sturen?

ook een acer laptop
1603LM_2.6
ook readon 9000

bvd
mx

Verwijderd

Zo te zien is het een duidelijk Acer probleem. Laten we het centraal houden in [rml][ NSF:u]Crash na exit[/rml] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.