goedenavond,
ik zit hier met een probleempje inzake kazaa en windows
ik heb vorige week m'n broertjes pc geformat nadat dat ding compleet in de stront zat door allemaal te.ingzooi die hij gedownload en geinstalleerd had.
dus gelijk maar een lokaal user aangemaakt:
deze restricted, kan je doodleuk niets installeren, werkt goed dus
maar is zo goed dicht gespijkerd dat hij kazaa helemaal niet kan gebruiken, je kan zoeken en dat leuks maar bij downloaden dan geeft hij gelijk aan dat hij mislukt is de download dan (niet het broertje)
heb al met de rechten op die map gezeten dat alles en iedereen recht heeft op die map kazaa maar veranderd het weer terug bij het inloggen van zijn inlognaam.
iemand een idee
(moet wel zeggen dat ik nog niet everyone erin heb gezet, wel zijn user account toegang tot kazaa gegeven)
hoor het wel, tussentijds is het wel grappig om broertje te horen kermen
edit// vergeet te zeggen dat het om w2k gaat //
ik zit hier met een probleempje inzake kazaa en windows
ik heb vorige week m'n broertjes pc geformat nadat dat ding compleet in de stront zat door allemaal te.ingzooi die hij gedownload en geinstalleerd had.
dus gelijk maar een lokaal user aangemaakt:
deze restricted, kan je doodleuk niets installeren, werkt goed dus
maar is zo goed dicht gespijkerd dat hij kazaa helemaal niet kan gebruiken, je kan zoeken en dat leuks maar bij downloaden dan geeft hij gelijk aan dat hij mislukt is de download dan (niet het broertje)
heb al met de rechten op die map gezeten dat alles en iedereen recht heeft op die map kazaa maar veranderd het weer terug bij het inloggen van zijn inlognaam.
iemand een idee
(moet wel zeggen dat ik nog niet everyone erin heb gezet, wel zijn user account toegang tot kazaa gegeven)
hoor het wel, tussentijds is het wel grappig om broertje te horen kermen
edit// vergeet te zeggen dat het om w2k gaat //
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:05 ]