Toon posts:

[2K] Kazaa onder restricted user

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedenavond,
ik zit hier met een probleempje inzake kazaa en windows
ik heb vorige week m'n broertjes pc geformat nadat dat ding compleet in de stront zat door allemaal te.ingzooi die hij gedownload en geinstalleerd had.
dus gelijk maar een lokaal user aangemaakt:
deze restricted, kan je doodleuk niets installeren, werkt goed dus
maar is zo goed dicht gespijkerd dat hij kazaa helemaal niet kan gebruiken, je kan zoeken en dat leuks maar bij downloaden dan geeft hij gelijk aan dat hij mislukt is de download dan (niet het broertje) :)
heb al met de rechten op die map gezeten dat alles en iedereen recht heeft op die map kazaa maar veranderd het weer terug bij het inloggen van zijn inlognaam.
iemand een idee
(moet wel zeggen dat ik nog niet everyone erin heb gezet, wel zijn user account toegang tot kazaa gegeven)
hoor het wel, tussentijds is het wel grappig om broertje te horen kermen })
edit// vergeet te zeggen dat het om w2k gaat //

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:05 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel even aan zodat het OS in je topic titel staat - probeer daar voortaan even op te letten :)

Ik denk inderdaad dat je aan de slag zal moeten met permissies - je zegt dat als je de temp map van Kazaa aanpast dat die rechten niet blijven staan, misschien is het dan de moeite waard de tempmap van Kazaa even te veranderen (aangezien je dat ongetwijfeld sneller kan dan dat andee probleem uitzoeken) naar een directory waar je broertje wel kan schrijven ?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

gaat het om local policies of domain policies ofwel heb je ook een domain controller staan?

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat ik lokaal had staan maar diegene die als eerste reageerder was zo snugger (dat ik er zelf niet opkwam is al straf genoeg) om de download map te verplatsen waar hij alle rechten heeft die hij maar zou willen hebben. THANKs :)