Bij mij is dat bijvoorbeeld D:\Documenten\EA Games\Need For Speed Hot Pursuit 2 (ik heb de mijn document uit documents&settings gehaald).
Het is zo gedaan voor multi-user besturingssystemen zoals 2k en xp, dat bijvoorbeeld ieder familielid zn eigen savegames heeft
juist, zoals Kaassie al terecht opmerkte had ik het verkeerd, ze staan dus in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
[ Voor 104% gewijzigd door G33rt op 26-11-2003 21:01 ]
Ja, search gebruikt, kwam enkel het grote NFS Underground topic uit in aanmerking.Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:56:
heb je de search al gebruikt?
deze vraag is al enkele malen in SPV gesteld
Heb deze doorzocht maar niets gevonden ... Misschien over gekeken
Daar staat bij mij enkel Hot Persuit 2 ...G33rt schreef op 26 november 2003 @ 20:57:
In je MyDocuments\EA Games\ map
Bij mij is dat bijvoorbeeld D:\Documenten\EA Games\Need For Speed Hot Pursuit 2 (ik heb de mijn document uit documents&settings gehaald).
Het is zo gedaan voor multi-user besturingssystemen zoals 2k en xp, dat bijvoorbeeld ieder familielid zn eigen savegames heeft
Dus dat is het niet ...
Het multi-user systeem ben ik wel meester hoor
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:00 ]
Verwijderd
edit:
2 seconden gezocht...
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 20:59 ]
kaasie: ik had inderdaad een nogal domme fout gemaakt, jij had gelijk
[ Voor 30% gewijzigd door G33rt op 26-11-2003 21:02 ]
Thx!Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:58:
[rml][ nfsu] waar staan de saves opgeslagen?[/rml]
edit:
2 seconden gezocht...
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Staat daar wat lullig vind ik ...
Wat staat dat bij "all users" te doen?
Nja, dat gaat niet echt meer ...G33rt schreef op 26 november 2003 @ 21:00:
Je had het overigens simpel kunnen vinden door te zoeken op 'Underground', 'EA Games', 'NFSU', 'NFS:U' of 'NFS' op je harde schijf. Hiervoor is de windows zoekfunctie uitgevonden
Heb al geformateerd en files staan in Ghost image, dat had ik er wel niet bijgezegd in openingspost
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:03 ]
Kennelijk word NFSU dus voor alle gebruikers geinstalleerd en delen ze derhalve hun savegames.Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 21:01:
[...]
Thx!
Staat daar wat lullig vind ik ...
Wat staat dat bij "all users" te doen?
dat is overigens niet inherent aan elkaar, zoals Max Payne 1 en 2 aantonen
Dit topic is gesloten.
![]()