[XP] Explorer zegt dat hij expired is

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Als ik verkenner of internet explorer wil opstarten krijg ik deze melding:

This module was compiled with a trial version of Delphi
The trial period has expired.

Vervolgens wil IE of verkenner dus niet opstarten.

[ Voor 15% gewijzigd door Glenfiddich op 26-11-2003 20:47 ]

Catch a smile out there!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En je hebt je pc al op spyware en/of adware lopen scannen met Ad-Aware of Spybot? Dit klinkt als een of ander dom iets dat je explorer heeft lopen bewerken :)

• Glenfiddich
  • Nu online
Ik zal dat eens draaien. Vaag is wel dat als ik de datum 1 dag terugzet, alles ineens wel weer werkt

Catch a smile out there!

Verwijderd

Na het "1 dag terug zetten" doet ie het wel totdat ie weer opnieuw opstart zeg maar?

Dan staat er iets in opstarten of bij "msconfig" (start uitvoeren msconfig) bij het opstarten wat iets wijzigd ofzo aan je systeem...

Probeer eens te kijken welke progs er vanzelf booten bij het opstarten van je machine en schakel eventuele "rare" uit. Zorg wel dat je de verweiderde opstart koppelingen weer terug kan plaatsen.

Verwijderd

Zal wel een plugin voor IE zijn gemaakt in delphi... ff op reclame zoeken zoals hierboven aangegeven en even in je geheugen graven welke toolbars je ook al weer had. (bv die van norton of google of misschien had je wel LOB (P ?) )

• Glenfiddich
  • Nu online
Hmm, ik heb hem na het 1 dag terugzetten opnieuw opgestart, alles doet het prima.

Daarna adaware geupdate en gestart, die vond zoals altijd wel weer wat dingetjes, en daarna weer opnieuw opgestart.

Nu datum weer normaal gezet, en alles doet het weer. Ik ga hem nu nog weer even met de normale datum herstarten en dan kijken of alles het nog steeds goed doet.

Catch a smile out there!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel eventjes aan zodat het wat meer inhoud heeft ;)

Verder wil ik je vragen voortaan iets meer zelf moeite te doen - je topicstart is toch behoorlijk magertjes, en ondanks dat je ongetwijfeld van alles geprobeert hebt om dit probleem op te lossen, kunnen we dat niet echt uit je topic halen, en dat is jammer.

Aangezien InternetExplorer niet gecompiled is met Delphi, komt je foutmelding ongetwijfeld van iets anders. Dit kan echter van alles zijn - je zou eigenlijk eens moeten beginnen met gewoon 'explorer' te gebruiken, en dan in je address bar een address in te typen - kan je dan wel surfen?

Verder zou je eens moeten zien waar de shortcut van je "Internet Explorer" naartoe verwijst - is dit wel de juiste plek? Overigens moet je uiteraard ook de gewone spyware checks (adaware, s&d, trojanhunter) en virusscanning acties uitvoeren - maar dat heb je al gedaan. Toch?

• Glenfiddich
  • Nu online
Nou, na de tips opgevolgt te hebben lijkt alles weer te werken.

@Mod: Sorry dat ik (weer eens) zo kort van stof was in de topicstart, dat overkomt me wel vaker als windows weer iets te zeiken heeft, daar wordt ik altijd zo chagrijnig en kortaf van ;)

Catch a smile out there!

Pagina: 1