ik zit hier met 2 spelers achter n adsl router, we spelen allebei op dezelfde server. eerst connect speler 1, daarna speler 2, zodra dat gebeurd vliegt de verbinding bij speler 1 er uit, als speler 1 dan porobeert te connecten krijgtie geen verbinding, zodra speler 2 disconnect en speler 1 opnieuw probeert te connecten krijgt speler 2: "unwanted challange received. ignored." dit gebeurd bij +/- 90% van de servers waar we op proberen te spelen. zo heel af en toe gaat t toevallig goed. is hier wat aan te doen?
niks tegen doen je mag niet met twee dezelfde ip adressen op 1 server!
heel misschien werkt het wel als je zelf een server opzet
heel misschien werkt het wel als je zelf een server opzet
edit:
blijkbaar heb ik me vergist sorry!
blijkbaar heb ik me vergist sorry!
[ Voor 16% gewijzigd door Dreamer op 27-11-2003 11:42 ]
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
wat vreemd dat dat niet mag.. Met 2 computers naast elkaar samen op 1 server gamen is in mijn ogen echt super mooi
Vraagje...heb je het spel apart op elke pc geinstalleerd of heb je het gekopieerd van de ene naar de andere pc?
ik zit regelmatig bij een vriend van me met z'n 3'en tegelijk te spelen op dezelfde server en gaat perfect
internet gaat dan meestal gewoon via de router en af en toe ICS omdat zijn router de verbindingen van emule niet aankan
internet gaat dan meestal gewoon via de router en af en toe ICS omdat zijn router de verbindingen van emule niet aankan
beide pc's hebben een aparte schone ET install
t is eigenlijk sinds ik adsl draai op een copperjet 811, daarvoor draaide ik kabel achter n draytek, die had er nooit problemen mee
het lijkt er op dat de router/modem een voorkeur heeft voor m'n 2e pc waar speler 2 achter zit, en liever het verkeer naar hem doorstuurt...
t is eigenlijk sinds ik adsl draai op een copperjet 811, daarvoor draaide ik kabel achter n draytek, die had er nooit problemen mee
het lijkt er op dat de router/modem een voorkeur heeft voor m'n 2e pc waar speler 2 achter zit, en liever het verkeer naar hem doorstuurt...
[ Voor 30% gewijzigd door Unagi op 27-11-2003 16:12 ]
probeer eens internet te delen via een pc, als dat wel werkt dan weet je dat het aan de router ligt
Pagina: 1