Toon posts:

Asus P4c800 Deluxe anoloog line-in ook op digitaal coax uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logitech Z680 speakerset waar ik zeer over te spreken ben. Ik heb deze aangesloten via de coaxiale uitgang van de geluidskaart op mijn mobo, maar ik heb ook een anologe tv-kaart op de line-in zitten. Nu krijg ik dus geen geluid van mijn line-in op mijn coaxiale uitgang, moet ik hiervoor een audigy gaan halen of is het ook te fixen met mijn P4C800.

Als ik de Z680 anoloog zou aansluiten heb ik zowiezo geen ingang meer over voor mijn line-in :(.

Verwijderd

misschien komt het omdat ingang analoog is en dat andere digitaal...
maar ik zou met zulke goeie boxen zowieso ff een geluidkaartje halen....want dat heeft togh wel veel betere kwaliteit dan onboard geluid van jou chipset (geluid)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:20:
misschien komt het omdat ingang analoog is en dat andere digitaal...
maar ik zou met zulke goeie boxen zowieso ff een geluidkaartje halen....want dat heeft togh wel veel betere kwaliteit dan onboard geluid van jou chipset (geluid)
Vind die AD codec andes wel van goede kwaliteit, maar zal me ook een audigy bestellen.

Verwijderd

terretac 5.1 sky of audigy vind ik togh van veel betere kwaliteit, is ook sneller voor spellen omdat onboard meer tijd van je cpu neemt...
hoe slaat je je boxen aan? coaxiaal, optisch of jackplug (3,5mm standaard voor comp)
en welke aansluitingen hebben je boxen?

edit: heb zelf die terretac naar me versterker met optische kabel maar is heel mooi geluid! veel beter dan de audigy, die ik hiervoor had, vind ik

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:31:
terretac 5.1 sky of audigy vind ik togh van veel betere kwaliteit, is ook sneller voor spellen omdat onboard meer tijd van je cpu neemt...
hoe slaat je je boxen aan? coaxiaal, optisch of jackplug (3,5mm standaard voor comp)
en welke aansluitingen hebben je boxen?

edit: heb zelf die terretac naar me versterker met optische kabel maar is heel mooi geluid! veel beter dan de audigy, die ik hiervoor had, vind ik
Denk toch dat ik er een audigy 2 in knal met een optische kabel naar mijn logitech setje. Maar iemand die zeker weet dat ik dan de line-in ook op me digitale uitgang krijg?

Verwijderd

volgensmij geet da nie.. ik heb de line out van de tv kaart doorgeplugd naar de voorkant van de Pod van de Z680

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 21:51:
volgensmij geet da nie.. ik heb de line out van de tv kaart doorgeplugd naar de voorkant van de Pod van de Z680
Ik heb hem als direct nu, maar dat schiet niet op, steeds schakelen tussen pc en tv.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die weet of de anologe ingang van de audigy 2 ook over de digitale uitgang te horen zijn?
Pagina: 1