Toon posts:

nieuwe videokaart laat systeem crashen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi luitjes.

Heb een week geleden een pc aangeschaft.
Een amd athlon 2400 met een geforce fx5200. Die vond ik niet echt goed, want liep hapering bij spellen zoals halo en c&c zero hour, dus detonator van nvidia erop gegooid, maar doet nog steeds hetzelfde en zelfs bij een amd duron geforce4 mx440 liep het sneller, dus ik heb nu geruild met een club3d radeon 9200 256mb, maar nou loopt heel mijn systeem vast. Drivers doen het niet bij bijgeleverde cd. setup liep vast en wel 5 keer uninstall gedaan. zag alleen zwart beeld.

daarna drivers van ati zelf geprobeerd, en toen lukte het wel, maar na opnieuw opgestart te hebben. starte hij op maar, na 5 secondes kreeg ik foutmelding en kapte hij ermee, wat kan ik doen. sorry voor het lange verhaal, maar wilde alles melden

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zult eerst de detonator drivers van nvidia helemaal moeten verwijderen, een uitleg hierover staat geloof ik wel in de faq. Dit zal meestal het probleem wel oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
is het ook ok, als ik uninstall het gedaan bij software, of moet ik echt een detonator verwijderaar gebruiken

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:04:
is het ook ok, als ik uninstall het gedaan bij software, of moet ik echt een detonator verwijderaar gebruiken
Je geeft je eigen antwoord eigenlijk al, de gewone uninstall kan zooi laten staan...

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Sja, gewoon uninstall draaien werkt vaak ook wel (trust me), maar als je zeker wil zijn dat je optimaal van je kaartje kunt genieten na het vervangen, zou ik gewoon even Windows opnieuw installeren. Weet je zeker dat er echt niets achterblijft wat voor problemen kan zorgen. Die detonator destroyers werken vaak ook maar half.

Koekie?

Verwijderd

Topicstarter
weet je misschien waar ik die kan downloaden en hoe het heet. heb er allen van gehoord

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hier heb je de link ervan! Zoek voortaan even met de search van got / google.

http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/
Pagina: 1