Hallo allemaal....
Ik heb een heeel raar probleem.
Ik heb sinds kort een Exchange server draaien. Alles werkt. Ik kan naar iedereen mailen en kan alles ontvangen zoals het hoort.
Het enige is dit:
Ik kan niets sturen naar 2 specifieke emailadressen. Die 2 bestaan, want die zijn van mij zelf.
Als ik naar 1 van die emailadressen mail krijg ik de volgende melding.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test22
Verzonden: 26-11-2003 21:01
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
*********@hccnet.nl op 26-11-2003 21:01
De organisatie waarnaar dit bericht is verzonden, heeft aangegeven dat de e-mailaccount niet bestaat. Controleer het e-mailadres of neem rechtstreeks contact op met de geadresseerde om na te gaan hoe het e-mailadres luidt.
<server1.Thuisnet.local #5.1.1>
Dit is iets heel raars, maar het wordt nog vreemder.
Als ik via webmail van dit emailadres mail naar het adres die ik gebruik met m'n exchange server, kan ik hem wel gewoon ontvangen.
het mailtje beantwoorden helpt ook niet, want ik krijg de melding weer...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen..
alvast bedankt
Ik heb een heeel raar probleem.
Ik heb sinds kort een Exchange server draaien. Alles werkt. Ik kan naar iedereen mailen en kan alles ontvangen zoals het hoort.
Het enige is dit:
Ik kan niets sturen naar 2 specifieke emailadressen. Die 2 bestaan, want die zijn van mij zelf.
Als ik naar 1 van die emailadressen mail krijg ik de volgende melding.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test22
Verzonden: 26-11-2003 21:01
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
*********@hccnet.nl op 26-11-2003 21:01
De organisatie waarnaar dit bericht is verzonden, heeft aangegeven dat de e-mailaccount niet bestaat. Controleer het e-mailadres of neem rechtstreeks contact op met de geadresseerde om na te gaan hoe het e-mailadres luidt.
<server1.Thuisnet.local #5.1.1>
Dit is iets heel raars, maar het wordt nog vreemder.
Als ik via webmail van dit emailadres mail naar het adres die ik gebruik met m'n exchange server, kan ik hem wel gewoon ontvangen.
het mailtje beantwoorden helpt ook niet, want ik krijg de melding weer...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen..
alvast bedankt