Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Vodafone] MMS komt niet aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb sinds gister een T610 en heb meteen GPRS en live! laten activeren op mijn prepay SIM kaart, na wat gestoei met de installingen heb ik het werkend gekregen, live! kan ik bereiken, wap via GPRS enzo werkt allemaal prima.

Nou had ik een foto gemaakt en deze doorgestuurd naar mijn mailadres als test, deze is goed verstuurd volgens de telefoon, maar heb nog steeds niets ontvangen? Kan ik eigenlijk ook een MMS naar mijn eigen telefoon sturen? Wil nl. graag weten wat er mis is, misschien ligt het probleem wel bij MMS, of bij MMS naar E-Mail....?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 19:57 ]

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik weet niet hoe het werkt met Vodafone Live!, maar ik heb met Orange MMS naar verschillende mensen mmsjes gestuurd en alleen bij Vodafone en Debitel kwamen deze niet aan. Ik weet niet of Vodafone MMS ondersteund?

Verwijderd

Naar T-mobile mms-en werkt volgens mij ook niet, als je orange hebt.

Verwijderd

Kafmees schreef op 26 november 2003 @ 20:31:
Ik weet niet hoe het werkt met Vodafone Live!, maar ik heb met Orange MMS naar verschillende mensen mmsjes gestuurd en alleen bij Vodafone en Debitel kwamen deze niet aan. Ik weet niet of Vodafone MMS ondersteund?
Vodafone ondersteunt wel MMS, maar hun MMSC is zo onbetrouwbaar dat de helft van de berichten niet aankomt. Maar ja, wat wil je als je die knoeiers van Ericsson zonder enige ervaring op messaging gebied een MMSC laat bouwen...

Verwijderd

Topicstarter
:{

Lekker dan, kost €0,49 per bericht :{, die ga ik wel verhalen op ze :P

Verwijderd

Ach, ik kreeg een melding van een bericht dat ik vervolgens niet kon ophalen. Bel je Vodafone klanten service en het enige dat ze kunnen zeggen is, probeert u het morgen nog eens.

Right :(

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 08:12
Ach ja MMS is helemaal onbetrouwbaar en vaak ook erg traag. Pas nog zitten proberen met 2 T-mobile toestellen. Het ene MMS-je ontving ik 10min later (van Nokia 7250i naar 3100) de 2de MMS ontving ik helemaal niet (van 3100 naar 7250i). En dat is dan nog binnen 1 netwerk provider.

Ik snap niet dat die providers zulke brak werkende diensten op de markt durven te zetten, werkt echt lekker als aanzetje voor UMTS...not.

Verwijderd

Waslijn schreef op 27 november 2003 @ 00:19:
Ach ja MMS is helemaal onbetrouwbaar en vaak ook erg traag. Pas nog zitten proberen met 2 T-mobile toestellen. Het ene MMS-je ontving ik 10min later (van Nokia 7250i naar 3100) de 2de MMS ontving ik helemaal niet (van 3100 naar 7250i). En dat is dan nog binnen 1 netwerk provider.

Ik snap niet dat die providers zulke brak werkende diensten op de markt durven te zetten, werkt echt lekker als aanzetje voor UMTS...not.
Mee eens, veel operators maken er een bende van. Maar het kan wel. In februari is er nog een test gedaan door Connect Magazine in Duitsland, bij E-plus.

Daar haalden ze gewoon 100% succes, zoals dat hoort. Overigens met een in Nederland ontwikkeld MMSC :)

Vodafone haalde in die test maar 80%. "How are you today? I'm f*cked!"
Pagina: 1