Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de Intelligent stick aan te schaffen, maar ik heb er nog een paar vraagjes over, hopelijk heeft iemand hier meer verstand ervan:

- Is de stick USB 2.0? (denk het wel want op de site bij specifications staat ook de 2.0 snelheid, maar wil het ff zeker weten)
- Je ziet op de site vaak het plaatje met dat je de stick in een witte connector moet doen en hem zo in je usb poort moet pluggen. Maar je kan die kleine stick zelf er niet gewoon indoen? (en als dat zo is, kan je hem dan nog in andere dingen doen dan in dat connectortje?)
- Zit die connector erbij geleverd wat bij mmport.nl staat dat niet bij "Accessoires"?

Ik wil deze stick bestellen via mmport.nl. Volgens mij heb ik hier wel eens positieve berichten over gezien maar weet het niet zeker. Maar is mmport.nl een goede/betrouwbare zaak met een nette service? En bij een defect moet je hem gewoon opsturen toch (à zoveel euro natuurlijk :|).

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, vind je dat je er nog iets aan toe moet voegen (info over de stick of mmport.nl) of wil je hem me absoluut afraden, meld het svp! Ik dank u! :)

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 22:25

nnk

Spreek uit: en en kaa

Op meerdere sites wordt gesproken over 2.0 ondersteuning. Je kan dus aannemen dat dit inderdaad het geval is. Ik heb er geen ervaring mee, dus zeker weten doe ik het niet.
Over mmport.nl kan ik je wel wat vertellen. Degelijk zaak met een goede service (snelle reply op email, etc) maar soms met aanleveringsproblemen. Als je hem dus niet a la minute nodig hebt raad ik je deze site aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mmport gemaild en die hebben mij meegedeeld dat de stick usb 1.1 is. Is dat een groot verschil met usb 2.0?

tot 12Mbits/Sec max (USB1.1)

Hoeveel is 12 Mbits/sec? :/ /me is noob

Thanks!