Toon posts:

[FP] Zoeken op "Nederland" levert geen resultaten op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb het een paar maanden geleden ook al in de bugtrack gemeldt, maar nog geen reactie vernomen, vandaar dat ik het hier nog even onder de aandacht breng.

Als je zoekt op de Fp op "Nederland' dan krijg je 0 resultaten terwijl als je zoekt op bijv Microsoft krijg je 2000 resultaten, dus het ligt er waarschijnlijk niet aan dat er teveel resultaten zijn.. Wie weet waarom je hier niet op kan zoeken?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat het toch ligt aan het feit dat er anders teveel nieuwsjes naar boven komen met dat woord erin. Als ik namelijk via de DSP zoek vind ik weldegelijk nieuwsjes met dat woord erin; dus ze zijn er wel (d'oh :+).

Verwijderd

Topicstarter
Als je zoekt op AMD krijg je ongeveer 3500 resultaten, het lijkt me sterk dat er meer nieuwsberichten zijn over Nederland dan over AMD.

Hoeveel resultaten krijg je via DSP dan?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In de DSP zie ik bij lange na niet alles, omdat lang niet alles relevant is. Nieuwsposters zien dus maar de vijftig nieuwste nieuwsjes met Nederland in de tekst. Hoeveel het er in totaal zijn, weet ik dus ook niet. Als ik kijk naar de datums tot waar ik wat vind, dan is dat met 'Nederland' 7-10-2003 en met 'AMD' en 'Intel' allebei rond de 10-11-2003... Dus we schrijven vaker over de laatste twee, dan over Nederland. Waarom Nederland niet gevonden wordt snap ik dan dus ook niet meer :P.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik vind genoeg posts met Nederland erin op de fp :?.

http://www.tweakers.net/s...&Sortering=Tijd&x=64&y=10
De zoekopdracht naar nieuwsberichten met het trefwoord 'Nederland' leverde 845 artikelen op. Resultaten 1 t/m 100, gesorteerd op tijd:

[ Voor 84% gewijzigd door Wouter Tinus op 26-11-2003 21:01 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:17

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Nederland bleek bij de noise words (die niet worden geïndexeerd) te staan. Alle nieuwsberichten met Nederland zijn zonet opnieuw geïndexeerd :) .

Verwijderd

Topicstarter
Femme schreef op 26 november 2003 @ 21:08:
Nederland bleek bij de noise words (die niet worden geïndexeerd) te staan. Alle nieuwsberichten met Nederland zijn zonet opnieuw geïndexeerd :) .
Kijk daar hebben we wat aan, probleem opgelost. Waarom stond het bij de noisewords?
Pagina: 1