Toon posts:

Zwart streepje op iiyama prolite e430s tft scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn tft scherm van iiyama is sinds enige weken een zwart streepje te zien op ongeveer het midden van het scherm. Dit is te zijn tijdens het booten, en in windows. Heb het scherm al schoongemaakt met speciale reiningsmiddelen, maar het blijft aanwezig. Moet ik nu de monitor terug brengen naar de winkel? hij is in juli 2003 gekocht.

Verwijderd

hmmm streepje...er gaan zelden of nooit een aantal pixels op een rijtje dood lijkt me. vreemde zaak... terug met die handel !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 19:59 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:41:
Op mijn tft scherm van iiyama is sinds enige weken een zwart streepje te zien op ongeveer het midden van het scherm. Dit is te zijn tijdens het booten, en in windows. Heb het scherm al schoongemaakt met speciale reiningsmiddelen, maar het blijft aanwezig. Moet ik nu de monitor terug brengen naar de winkel? hij is in juli 2003 gekocht.
Nee, je moet er naar blijven kijken >:)

Maar wat denk jezelf aan te moeten met een monitor die kapot is?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat dacht ik ook, maar zou ik dan rechtstreeks naar iiyama moeten gaan met de klacht of terug naar de winkel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:02:
Ja, dat dacht ik ook, maar zou ik dan rechtstreeks naar iiyama moeten gaan met de klacht of terug naar de winkel?
Als je zeker weet dat het niet aan je video kaart ligt (ff andere monitor erop gooien) zou ik gewoon teleplan bellen het nummer staat op je garantie papieren.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, videokaart lijkt me niet het probleem want dan was er wel een duidelijk patroon in te zien, en niet een klein zwart streepje. Dan wordt het dus maar effe bellen naar iiyama helpdesk/servicedesk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:08:
Ok, videokaart lijkt me niet het probleem want dan was er wel een duidelijk patroon in te zien, en niet een klein zwart streepje. Dan wordt het dus maar effe bellen naar iiyama helpdesk/servicedesk.
Ja psies trouwens... bevalt die prolite voorderest nog een beetje?

Verwijderd

Topicstarter
Ja verder is het wel een leuk schermpje
Pagina: 1