Is somebody not editing what I'm saying here???
Verwijderd
of is dit te omslachtig?
het kan nl zover ik weet niet sneller of makkelijker.....
dat lutk opzich wel, maar verlies je geen res dan?
kan ff niet op naam komen
Verwijderd
ik neem aan dat je met "res" de resolutie bedoelt, zolang jij niet resized of wat dan ook verlies je geen resolutie...Greeg schreef op 26 november 2003 @ 19:38:
ja dat had ik al geprobeert,
dat lutk opzich wel, maar verlies je geen res dan?
[ Voor 3% gewijzigd door dreeke op 26-11-2003 19:40 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:36:
Doe anders gewoon alt-printscreen en dan uitknippen met paint
of is dit te omslachtig?
het kan nl zover ik weet niet sneller of makkelijker.....
wat is 't verschil tussen printscreen en alt+printscreen?
alt printscreen doet alleen het venster, printscreen het hele beeldVerwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:41:
[...]
offtopic:
wat is 't verschil tussen printscreen en alt+printscreen?
haha zker mooie damesVerwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:39:
gewoon printscreen opslaan als jpg of bmp geen kwaliteitsverlies, have fun ! (zeker mooie dames op de foto zetten he)
mierenneuk modedreeke schreef op 26 november 2003 @ 19:41:
[...]
alt printscreen doet alleen het actieve venster, printscreen het hele beeld
Overigens kan je met een printscreen niet altijd een dump maken van al hetgeen wat in beeld is... ik weet niet precies hoe en waarom, maar heb dit al vaker gemerkt met bv. afspelen van mijn digicam beelden of DVD
de dames in kwestie zijn ervan op de hoogte hoorn00bs schreef op 26 november 2003 @ 19:56:
Als het daarvoor is... dat is dus tegen de weten dat soort grapjes kunnen in Nederland duur uitvallen.
overgens de screenshots zijn ech slechte kwalieit, ik kan ze nog wel bewerken, maar is dit de max kwalieit van msn? of ligt dat aan de cam zelf?
Dat komt omdat die beelden gebruik maken van de extra versnellingsmogelijkheden van je videokaart, deze worden afgespeeld op een overlay. Progjes als BSPlayer kunnen wel screenshots van overlay's maken. Afaik wordt het webcambeeld van MSN niet via een overlay op je scherm gebracht, dus op de screenshot knop drukken en in paint plakken moet lukken.n00bs schreef op 26 november 2003 @ 19:56:
Als het daarvoor is... dat is dus tegen de weten dat soort grapjes kunnen in Nederland duur uitvallen.
Overigens kan je met een printscreen niet altijd een dump maken van al hetgeen wat in beeld is... ik weet niet precies hoe en waarom, maar heb dit al vaker gemerkt met bv. afspelen van mijn digicam beelden of DVD
Ik neem aan dat de dames niet echt veel van PCs afweten? Dan zullen ze waarschijnlijk wel een goedkope cam (20 euro oid) hebben, en die dingen geven gewoon geen mooi beeldGreeg schreef op 26 november 2003 @ 20:34:
de dames in kwestie zijn ervan op de hoogte hoor![]()
overgens de screenshots zijn ech slechte kwalieit, ik kan ze nog wel bewerken, maar is dit de max kwalieit van msn? of ligt dat aan de cam zelf?
[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 26-11-2003 20:40 ]
Hypersnap DX bedoel je....ThaHandy schreef op 26 november 2003 @ 19:39:
dr is een progje dat een filmpje kan maken van een stuk(je) van de desktop
kan ff niet op naam komen
hoezo bevooroordeeltRafe schreef op 26 november 2003 @ 20:38:
Ik neem aan dat de dames niet echt veel van PCs afweten? Dan zullen ze waarschijnlijk wel een goedkope cam (20 euro oid) hebben, en die dingen geven gewoon geen mooi beeld
maar je hebt waarschijnlijk gelijk..
de kwalieit wordt duz niet afgeknepen door msn?
toch bedankt voor de moeite allen!
Dat komt omdat die beelden door de overlay functie van je videokaart weergegeven worden.n00bs schreef op 26 november 2003 @ 19:56:
Als je 5 minuten tijd hebt kan je even de GoT search gebruiken en dan weet je meteen hoe dat allemaal werkt
dreeke schreef op 26 november 2003 @ 20:43:
[...]
Dat komt omdat die beelden door de overlay functie van je videokaart weergegeven worden.
Als je 5 minuten tijd hebt kan je even de GoT search gebruiken en dan weet je meteen hoe dat allemaal werkt
15 minuten met telefoonlijn
Ik had zelf al begrepen dat dit door een extra layer kwamdreeke schreef op 26 november 2003 @ 20:43:
[...]
Dat komt omdat die beelden door de overlay functie van je videokaart weergegeven worden.
Wist alleen niet hoe ik het beeld op een simpele wijze kon capturen