NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)
Tja, zo te lezen ga ik er vanuit dat de MP3/WMA plug-in voor Nero niet is geïnstalleerd.
ARME AOW’er
Verwijderd
Op kazaa heb je tegenwoordig heel veel MP3's die gecracked zijn. Hij speelt af, begint heel normaal maar op een gegeven moment krijg je een hoog krassend geluid. De muziek is niet vervangen door dit krassend geluid maar het komt gewoon na een bepaalde tijd, het kan zijn dat dit ook het branden belemmerd..
Het probleem is inmiddels opgelost.
Het probleem was dat de cd-r op secondary slave zat en de dvd speler op secondary master.
Ik heb nu de cd-rw op een apart IDE kanaal gezet en hij werkt
Vreemd, maar waar.
Het probleem was dat de cd-r op secondary slave zat en de dvd speler op secondary master.
Ik heb nu de cd-rw op een apart IDE kanaal gezet en hij werkt
Vreemd, maar waar.
NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)
soortgelijk probleem heb ik ook gehad. Na de brander op de master te zetten ipv slave geen problemen meer.
Pagina: 1