Toon posts:

Dual-screen op laptop doet het niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil dus op me laptop een extra scherm hebben zodat ik dual screen kan werken.

Dit werkt echter niet. Ik heb de kabel in mijn laptop gedaan en ook gekeken om de daarbij horende instellingen te doen. Echter ik kan deze instellingen helemaal niet vinden.

Ook staat er bij apparaatbeheer maar 1 monitor. Met Fn + F5 kan ik wel verschillende standen kiezen maar dan krijg ik alleen 2 exact dezelfde schermen te zien.

Kan iemand mij helpen om toch dual screen te werken.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53

Tux

Heeft de videokaart wel ondersteuning voor twee monitoren? Want er moeten namelijk twee chips aanwezig zijn, om twee monitoren aan te kunnen sturen.

De mogelijkheid om twee monitoren aan te sluiten, betekent dus niet meteen dat je ook je desktop uit kan breiden.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
owke bedankt ik zal even kijken

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:07

Nakebod

Nope.

En als je toch even kijkt, kijk gelijk even welke laptop je hebt, en welke vga.
Zou wel makkelijk zijn.

En staat er bij de beelscherminstellingen 1 scherm, of staan er 2 (Waarvan de 2e standaard uitgeschakeld)
Als er maar 1 staat denk ik niet dat het mogelijk is om 2 schermen tegelijk te gebruiken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:21
Welke chip heeft je VGA??

Lekker!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Je moet 2 ramdacs hebben, heeft hij er maar 1, dan kan hij maar één scherm aansturen, laptops kunnen vaak wel clonen (2 monitoren met hetzelfde).

Verwijderd

heb laatst ook dit moeten doen op een laptop (vaag herinner ik me iets als 'NEC' en 'i520' van het type).
In het configuratiescherm stond toen een extra icoontje van de intel grafische chip-driver,
en daar kon ik kiezen voor kloon of dualview.

Zorg ook dat als je je laptop opstart, dat je losse monitor dan aan staat.

Verwijderd

Topicstarter
Bedantk voor jullie reacties.

Ik heb een micropoint laptop. Een fijutsi siemens dus. Er zit een Sis650 in.

Klonen doet ie wel. Misschien kan ik het ergens instellen, moet ik ff kijken.

Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt mij nog steeds niet.

Kan ik er geen prog voor downen?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 15:27:
Het lukt mij nog steeds niet.

Kan ik er geen prog voor downen?
Zoals ik een week geleden hierboven zij, je laptop heeft 2 ramdacs nodig om ze onafhankelijk aan te sturen.

Heeft hij dat niet, nouja, jammer...

Verwijderd

Bij mij moet ik eigenschappen van bureaublad opvragen (rechtermuis op dekstop), en dan ik in het bij instellingen instellen. Heb je dit al gedaan?
Pagina: 1