Toon posts:

Speakerset (5.1) gezocht...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus, zoals topic al aangeeft een speakerset voor Dolby Surround/Digital.

Eigenlijk zoiets als de Logitech z680, maar een stukkie goedkoper. Waar het me namelijk om gaat is dat het een versterkte set is, maar met een optische en/of coaxiale aansluiting. Hij moet namelijk direct op een KiSS DP-508. De rest van mijn set is nog lang niet aan vervanging toe, anders had ik wel een versterker gekocht met die mogelijkheden.

Heeft hier iemand, of weet er iemand zo'n soort set ??

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16
Kijk eerst eens wat verder dan je neus lang is. Bestaat ook nog ziets als de search functie. Dan was je bij dit uitgekomen oa: Paul Hewson in "Het grote: Kiezen van een pc-speakersyst..."

Verwijderd

Topicstarter
Paul Hewson schreef op 26 november 2003 @ 18:23:
Kijk eerst eens wat verder dan je neus lang is. Bestaat ook nog ziets als de search functie. Dan was je bij dit uitgekomen oa: Paul Hewson in "Het grote: Kiezen van een pc-speakersyst..."
Sorry hoor, wou niemand op zijn tenen trappen...............

Stel ik eens een vraag waarvoor het antwoord in de search staat, die ik overigens ook gebruikt heb, maar deze niet tegen kwam............

Maar goed, bedankt, eens kijken of ik er ook iets mee kan, want als JIJ goed gelezen had gaat het niet om een speaker systeem voor de PC namelijk.

Verwijderd

En toch wil je zoiets als de Z680... :)

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 12:15

Stoney3K

Flatsehats!

Kruidvat had laatst een mooi setje met AC-3 decoder voor €99,-- maar ik weet niet of ze die nog hebben. Anders probeer de Media Markt eens.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:45

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
dan heb je misschien wat aan de Creative Inspire 5.1 5500 kost rond de €167. daar zit n dolby digital 5.1 decoder in.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:30:
En toch wil je zoiets als de Z680... :)
Ja, die ken ik "al spelende" op een KiSS DP500
Stoney3K schreef op 26 november 2003 @ 19:43:
Kruidvat had laatst een mooi setje met AC-3 decoder voor €99,-- maar ik weet niet of ze die nog hebben. Anders probeer de Media Markt eens.
Thnx! Ga eens kijken naar iets dergelijks :)
BiG-GuY schreef op 26 november 2003 @ 21:40:
dan heb je misschien wat aan de Creative Inspire 5.1 5500 kost rond de €167. daar zit n dolby digital 5.1 decoder in.
Klopt, alleen zit die nou nét weer een stukje boven het budget wat ik ervoor heb. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 22:50 ]

Pagina: 1