Hoi,
Ik zit met een probleem.
Na het upgraden van m'n cpu start m'n pc niet op.. De FAN draait een seconde of 2 en dan schakelt ie zichzelf uit. Als ik m'n oude CPU terug zet doet ie het wel.
CMOS heb ik al gereset, geen resultaat helaas..
Eerst maar eens wat systeeminfo..
Processor was een Athlon XP 1800+, dat is nu een Barton 2800+ (L2 512 fsb 333)
Abit NF7-S rev 2.0
768mb DDR 266
Ati 9700 pro
Seagate 40 gig
Seagate 80 gig
Brander
300w voeding.
2 Netwerkkaarten
Ik vraag me af wat het kan zijn. Als ik m'n oude CPU terug zet doet ie het wel..
M'n voeding heeft niet dat stekkertje wat speciaal voor de CPU is, maar dat was bij m'n 1800+ geen probleem. Misschien bij een Barton wel?
Ligt het aan m'n voeding? Is m'n CPU stuk? Of kan een processor met een FSB van 333 niet werken met 266 geheugen?
Ik heb de topics uit de FAQ al doorgespit, maar daar kan ik ook niet echt een antwoord uit halen aangezien het met m'n 1800+ wel allemaal werkt..
Core van de 2800+ is overigens niet beschadigd..
Ik zit met een probleem.
Na het upgraden van m'n cpu start m'n pc niet op.. De FAN draait een seconde of 2 en dan schakelt ie zichzelf uit. Als ik m'n oude CPU terug zet doet ie het wel.
CMOS heb ik al gereset, geen resultaat helaas..
Eerst maar eens wat systeeminfo..
Processor was een Athlon XP 1800+, dat is nu een Barton 2800+ (L2 512 fsb 333)
Abit NF7-S rev 2.0
768mb DDR 266
Ati 9700 pro
Seagate 40 gig
Seagate 80 gig
Brander
300w voeding.
2 Netwerkkaarten
Ik vraag me af wat het kan zijn. Als ik m'n oude CPU terug zet doet ie het wel..
M'n voeding heeft niet dat stekkertje wat speciaal voor de CPU is, maar dat was bij m'n 1800+ geen probleem. Misschien bij een Barton wel?
Ligt het aan m'n voeding? Is m'n CPU stuk? Of kan een processor met een FSB van 333 niet werken met 266 geheugen?
Ik heb de topics uit de FAQ al doorgespit, maar daar kan ik ook niet echt een antwoord uit halen aangezien het met m'n 1800+ wel allemaal werkt..
Core van de 2800+ is overigens niet beschadigd..