beste mensen,
Ik zit met het volgende probleem...
Ik heb sinds kort de Asus WL-500g router gekocht...
Mooi ding alles werkt behalve dat ik geen VPN verbinding kan maken.
Ik zit op de universiteit twente en om op bv op campusnet te komen moet je die verbinding maken...
Nu staat op handleiding en op specs wel dat er een "VPN passthrough" mogelijk is. Ik heb het probleem ook al bij asustek NL en Taiwan neergelegt maar NL weet het niet en Taiwan reageert niet... Asustek NL zegt wel dat het mogelijk moet zijn.
Nou is dus mijn vraag kunnen jullie me helpen dit probleem op te lossen...
Groeten,
Raffellos
p.s. Ik weet dat er al een groot asus wl500g topic is, maar wil dit probleem graag zo oplossen omdat er meer mensen mee zitten en men krijgt geen antwoord in dat topic .
Ik zit met het volgende probleem...
Ik heb sinds kort de Asus WL-500g router gekocht...
Mooi ding alles werkt behalve dat ik geen VPN verbinding kan maken.
Ik zit op de universiteit twente en om op bv op campusnet te komen moet je die verbinding maken...
Nu staat op handleiding en op specs wel dat er een "VPN passthrough" mogelijk is. Ik heb het probleem ook al bij asustek NL en Taiwan neergelegt maar NL weet het niet en Taiwan reageert niet... Asustek NL zegt wel dat het mogelijk moet zijn.
Nou is dus mijn vraag kunnen jullie me helpen dit probleem op te lossen...
Groeten,
Raffellos
p.s. Ik weet dat er al een groot asus wl500g topic is, maar wil dit probleem graag zo oplossen omdat er meer mensen mee zitten en men krijgt geen antwoord in dat topic .
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 18:02 ]