data kwijt...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
ik heb een probleem:
ik heb sinds vanmiddag een nieuwe computer. een hd had ik al...
ik had dus alle data die ik wou bewaren op die schijf gezet. (hij is met maxblast 'geblast'). toen ik de schijf in de computer deed herkende hij de schijf wel, maar nu geeft hij de verkeerde grootte aan (het is een 120 gb maxtor), hij zegt dat ie 30gb is. en als ik hem wil openen vraagt ie of ik hem wil formatteren.
is er een manier/trucje/software om de data nog te redden, of moet ik die als verloren beschouwen?

compu:
intel 3,2 ghz/asus p4p800 mobo/512mb ddr/80 gb maxtor met winxp erop/120gb maxtor

[ Voor 3% gewijzigd door Fudgem op 26-11-2003 17:57 ]

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Ik raad je aan om de GoT search eens te gebruiken. Data loss is al zo vaak aanbod gekomen dat je zeker genoeg informatie zult vinden met de search.

Wat je ondertussen zeker niet mag doen is schrijven naar of veranderingen aanbrengen op de desbetreffende harddisk. Je data is mogelijk (waarschijnlijk) nog aanwezig maar gewoon onbereikbaar. Je wilt deze echt niet per ongeluk overschrijven :)

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik raad je aan om de GoT search eens te gebruiken
Sterker, het staat zelfs in de FAQ van dit subforum :)

Qharos, omdat het hier op GoT de bedoeling is om éérst vooronderzoek te doen eer je een topic opent door o.a. de FAQ's te raadplegen, gaat dit topic dicht. Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.