MAGELLAN SPORTRAK
prijs: 269,00 EUR
productomschrijving:
De SporTrak is door zijn compacte behuizing, het geringe gewicht, het ergonomische ontwerp en de rubberen houder een ideale metgezel voor uw volgende avontuur. De Quadrifilar Helix antenne garandeert zowel in voertuigen, in woonwijken als onder een dicht bladerdak altijd een goed ontvangst en beschikt over een database van de meeste grote steden. De SporTrak is voorzien van 9 verschillende navigatiedisplays, een grote geheugencapaciteit voor 500 waypoints en 20 routes, berekening van de beste jacht- en vistijden en BackTrack-functie, zodat u de weg terug naar het beginpunt moeiteloos kunt vinden.
------------
of deze

productomschrijving:
De eTrex staat voor compacte navigatie, want door de gebruiksvriendelijkheid is hij ideaal voor rondtrekken, wandelen, hobby´s en vrije tijd. Daarmee worden ook langere tochten in onbekende gebieden eenvoudiger voor u. Maximaal 500 waypoints leiden u precies naar de bestemming en terug. En 50 waypoints kunnen met de BackTracking-functie met elkaar worden verbonden. De bijzondereheden: de geïntegreerde reiscomputer met snelheid, gemiddelde snelheid, zonsop- en ondergang, resetbare maximumsnelheid, reisteller, kilometerteller. Kunststof behuizing. Spatwaterdicht.
Technische spec.: Batterijvoeding met 2 penlitebatterijen (worden niet meegeleverd) of externe gelijkspanning van 12 V · Uitgang RS-232 met NMEA 0183 · Afm. 112 x 51 x 30 mm · Gewicht ca. 150 g · Kleur geel.
prijs: 235
----------
ik heb zelf de Garmin GPS12 maar ik weet niet of dat die nog te krijgen is. Dat ding bevalt me prima...geen moving map of iets maar toch ruim voldoende voor wat je hem wilt gaan gebruiken. Geen stem maargoed..je hebt je richting iig.