Toon posts:

[win xp] Icoon internet explorer veranderd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn icoontje van internet expolder is veranderd. Er staat nu ineens een ander icoon een mapje en daarin een vanstertje met afbeeldingen ofzo.

Waar kan ik dit wijziggen, zodat ik de oude vertrouwde weet terug heb?

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Is het wel het Internet Explorer dat ikoontje? Of start ie heel wat anders op?

Via Internet Explorer zelf, bij de opties (in menu extra) kun je bij geavanceerd "Internet Explorer op desktop weergeven" aanvinken.
Je zou ook je icons kunnen repareren/rebuilden (in tweak ui) met bijvoorbeeld het tooltje tweak ui :)
Geef anders nog even wat meer info!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Eigenschappen bureablad > Bureablad > Bureaublad aanpassen

zet het Internet Explorer pictogram even uit, druk ok, toepassen, zet het weer aan, ok, toepassen :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 26 november 2003 @ 17:56:
Eigenschappen bureablad > Bureablad > Bureaublad aanpassen

zet het Internet Explorer pictogram even uit, druk ok, toepassen, zet het weer aan, ok, toepassen :)
Dat werkt niet

• G33rt
Wat voor andere dingen heb je al geprobeerd dan? op deze manier kunnen we wel oplossingen blijven aandragen, maar als je zelf niet stuctureel meedenkt schiet dat natuurlijk ook niet op :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 26 november 2003 @ 18:10:
[...]

Wat voor andere dingen heb je al geprobeerd dan? op deze manier kunnen we wel oplossingen blijven aandragen, maar als je zelf niet stuctureel meedenkt schiet dat natuurlijk ook niet op :)
Ik heb vanmiddag style XP geinstaleerd miss ligt het daaraan?
Ik heb binnen windows gezocht maar kan niet vinden.
Vandaar dat ik het hier vraag.

• G33rt
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 18:14:
[...]

Ik heb binnen windows gezocht maar kan niet vinden.
Vandaar dat ik het hier vraag.
Zou je ons willen vertellen waarnaar je al gezocht hebt? Met structereel meedenken bedoel ik dus echt nadenken over de oorzaak, de MSKB te bezoeken, Google te gebruiken en ons te vertellen wat, hoe en waarom je dingen gedaan hebt.

Ik raad je ook aan Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic te lezen als je nog een topic wil openen, er zijn mensen die zich er aan kunnen ergeren (al heb ik er persoonlijk niet veel moeite mee). Succes! :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 18:14:
Dat zal heel goed kunnen... En StyleXP is nog steeds geinstalleerd op je PC of heb je die reeds verwijderd?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Merely schreef op 26 november 2003 @ 18:24:
[...]
Dat zal heel goed kunnen... En StyleXP is nog steeds geinstalleerd op je PC of heb je die reeds verwijderd?
Nou ik heb het verwijderd maar het blijft. En na opnieuw instaleren veranderd er weer niks.
Moet ik iets anders instellen o.i.d?

• G33rt
Verwijder StyleXP eens, en probeer dan nog eens dat met die iconen. Heb je ook al TweakUI geprobeerd?

En nogmaals - waar heb je allemaal naar gezocht? Je kunt ons best wat meer info geven, zo blijft het imho wat gissen. Zie ook [rml]G33rt in "[ win xp] Icoon internet exploder verande..."[/rml] :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 26 november 2003 @ 18:49:
Verwijder StyleXP eens, en probeer dan nog eens dat met die iconen. Heb je ook al TweakUI geprobeerd?

En nogmaals - waar heb je allemaal naar gezocht? Je kunt ons best wat meer info geven, zo blijft het imho wat gissen. Zie ook [rml]G33rt in "[ win xp] Icoon internet exploder verande..."[/rml] :)
Programma verwijderd. Tweak ui geinstaleerd en repair icons gedaan.
Maar dit alles werkt niet.
Op google heb ik niks kunnen vinden en ook op het support gedeelte van microsoft staat niets.

Als ik een snelkoppeling maak van de internet explodrer geeft hij aan dat ie naar deze pictogram verwijst:
%systemroot%\system32\shell32.dll

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 26-11-2003 19:36 . Reden: exploder -> explorer ]

• G33rt
En waar heb je dan precies naar gezocht? "Ik heb gezocht" is nogal een vage kreet, misschien kunnen we je wel beter helpen als je verteld waarnaar je gezocht hebt, heb je daar eens bij stilgestaan? :)
Pagina: 1