BredeP schreef op 26 november 2003 @ 17:34:
Maar om je een eindje op weg te helpen...
De beste overclockresultaten worden gehaald op de Asus borden op dit moment.
Tenminste, die mening heb ik er dan over.
Sowieso zou ik zelf niet voor Abit kiezen, die hebben de plank helaas een paar keer mis geslagen door met niet correct functionerende producten op de markt te komen.
MSI heb ik zelf niet echt positieve ervaringen mee (K7T266Pro2-RU, een AMD plank), dus mijn keuze zou snel zijn gemaakt...
Typisch...
Ik vind Asus juist erg slecht (slechte ervaringen met een TUSCL mobo (oid), die bij een koude start vaak een vage foutmelding gaf, waardoor de computer niet doorstart maar eerst in de BIOS komt...
Ik zou eerder voor Abit of MSI gaan, maar als voor je AMD-platform gaat, zou ik alleen de nVidia varianten kiezen en GEEN VIA, Ali of SiS.
Voor een Intel-platform zou ik ook alleen voor een echte Intel-chipset gaan. Ook hier geen VIA, Ali of SiS
Ik heb hier een putertje staan met een Abit mobo, maar dan met VIA 686B southbridge... Dat VIA ding is echt zo gaar als het maar kan... Vooral de keywords "stabiliteit", "USB", "PCI" en "Creative Soundblaster" schijnen op de een of andere manier voor dit bord (en voor vele anderen) heel slecht op te gaan...