Toon posts:

MotherBoardMonitor op lappie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, volgens het mobo+proc.+geheugen forum moet ik hier zijn, dus bij deze :P

Ik heb een promedion 5600D m9 notebook, waar volgens mij een Intel 845E of M chipset in zit. Deze staat niet specifiek zo in de lijst van MBM dus ik heb eentje gekozen waar ook een E in zat, dat werkt dus niet. Normaal gesproken kun je dacht ik ook de chips handmatig invullen, maar in mijn geval lijkt MBM geen enkele chip te herkennen :?

Als iemand tips heeft, of het exacte mobo weet dat er in deze laptop zit, ik hoor het graag !

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Probeer SiSoftware Sandra 2004 Standard eens, kan ook alle hardware in je PC herkennen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:37
Open de MBM Settings:
General -> System Info -> "sys info"
en dan Temperatures -> Sensor 1 -> "Should display board sensor" enz...

die sys info is haalt hij alle sensors op en dan kan je handmatig instellen. als je van te voren een keus maakt, dan haalt hij geen sensors op maar zet ze als standaard voor die bepaalde chipset in. maar omdat je een laptop hebt werkt dat heel anders.

ook heb je kans dat er helemaal geen sensors op zitten

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
OnTracK schreef op 26 november 2003 @ 16:40:
Open de MBM Settings:
General -> System Info -> "sys info"
en dan Temperatures -> Sensor 1 -> "Should display board sensor" enz...

die sys info is haalt hij alle sensors op en dan kan je handmatig instellen. als je van te voren een keus maakt, dan haalt hij geen sensors op maar zet ze als standaard voor die bepaalde chipset in. maar omdat je een laptop hebt werkt dat heel anders.

ook heb je kans dat er helemaal geen sensors op zitten
Hmm, ik had al op sys info geramd, ik zag alleen versie nummers voorbij vliegen. Ik zal nog eens goed kijken als ik weer achter de laptop zit.

In elk geval alvast bedankt voor de reacties!