NFS: Underground Poortmapping/Triggerpoort

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoreTex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-09 14:15
Ok ik heb need for speed underground gekocht maar het probleem is dat ik het niet online kan spelen omdat ik achter een router zit!

Ik weet je moet poorten openen om te kunnen hosten,
maar ik kan ook niet in het spel van een ander komen.

op de customer support van EA games staat dus ook welke poorten ik moet forwarden.
Dat zijn:

TCP: 10900-10999
UDP: 3658, 3659

Die UDP 3658 en UDP 3659 heb ik al geopend via virtual server.
Maar nu moet ik die TCP 10900 tot 10999 nog. Het lijkt me een beetje raar om al die poorten bij virtual server 1 voor 1 in te vullen, en overigens kan dat ook niet want er is niet genoeg ruimte voor. En je kan ook geen square er in zetten. (10900-10999)

En dat kan wel in het router menu "Special Applications"!
Daar heb ik dus ook bij public ports 10900-10999 gedaan, maar er staat ook trigger port. en ik weet niet welke poort dat is. want staat ook niet op de EA games site aangegeven.

http://eatech.custhelp.co...TYwNCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=

Heb overigens een sweex router met ingebouwde 4 poorts switch!

Ik heb de Router's firewall, en de windows XP firewall uitgeschakeld!
Ook staat norton uit!

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door CoreTex op 26-11-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11-2019
1. Uh, kan je geen xxx t/m xxx doen bij je router? Bij mijn Linksys is dat wel zo.
2. Spielerij Problemen en Vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk hoort dit in Network Troubleshooting (het is een netwerk probleem), maar ik denk dat je beter even in de handleiding van je router kan kijken, daar moet het wel instaan. Heb je de handleiding niet bij de hand, dan kan je hem vaak wel downloaden van de site van de fabrikant.

Dit topic doe ik dicht. Maar als het echt niet lukt, open dan een nieuw topic in Network Troubleshooting :)

Dit topic is gesloten.