Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 15:56:
Thanks, het werkt .
Alles staat nog op KPN.
Laatst werden we gebeld door zo'n bedrijf of we klant wilden worden. Even 'ja' zeggen en het zou geregeld worden. Mijn moeder zei 'ja' dmv een electronische handtekening. Ik persoonlijk zou dat dus nooit doen...
Ik belde net met die telecom aanbieder bij wie we dan aangemeld zouden worden, waren we niet als klant bekend

.
Nu zal ik in de gaten houden of alles ook op KPN blijft staan, of dat ze ons genaaid hebben.
Dit is een veel voorkomend probleem. Je moet je voorstellen dat dit soort werving uitsluitend door externe callcentres word uitgevoerd. En in de callcentre branch is een enorm verloop van personeel, iedere dag zitten er wel 10 nieuwe mensen op een project, die totaal niets maar dan ook niets van het computersysteem (script) begrijpen..resultaat: ze doen hun praatje, jij zegt ja, maar dor een fout vanuit de callagent geschied de aanmeldng niet zoals het hoort...vaak durven ze dat dan niet eerlijk te zeggen, en doen alsof je bent aangemeld, terwijl ze zich hevig transpirerend een weg door hun script heen banen...met als enige doel: terug komen op een herkenbaar punt in het script....achja, het leed dat callcentre heet......het praatje heb je zo door, maar het systeem is vaak verwarrend.
Die electronische handtekening heet een voicelog, je moet naw gegevens en toestemming voor aansluiting en auto.incasso geven. Dat is een jaar of 2 terug door de OPTA verplicht gesteld. En is ook echt bindend...