Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aansprakelijkheid T-Mobile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte lezers,

Graag wil ik jullie advies op dit onderwerp.

In juli 2003 ben ik "lastiggevallen" door een faxbericht die via KPN inlichtingen is aangevraagd door een onbekende persoon. (KPN stuurt opgevraagde informatie op per fax naar jouw nummer). Nu kreeg ik dezelfde dag op beide nummers van T-Mobile die op mijn naam stonden, de hele dag door een telefoontje van een fax, die probeert informatie door te sturen. Nu is KPN zo geautomatiseerd dat ze om de paar seconden kunnen herzenden... dus de hele dag door telefoon met aan de andere kant een fax. (ECHT IRRITANT !!!)

Afijn...
Dit komt omdat mijn beide nummers dus bekend waren bij inlichtingen.

Die week heb ik contact gehad met T-Mobile omtrent dit probleem. Toen meteen beide nummers opgegeven als prive (dus geen vermelding bij inlichtingen of welk boek dan ook).
Ik kreeg thuis een formulier waarop ik een ander nummer kon aanvragen omdat ik werd lastiggevallen. Een week later was alles verholpen, dus heb ik het formulier ook niet opgestuurd. Nog steeds hetzelfde nummer dus.

Later heb ik nog een adreswijziging doorgegeven (ik was verhuisd).

Een tijdje geleden sloeg ik het telefoonboek van KPN en Goudengids open (DE NIEUWE VERSIES DAN !!!). En wat zie ik ?!?!....
KPN vermeld nog steeds mijn nummer op het oude adres... maar op internet kan ik netjes mijn nieuwe adres zien !!!
De goudengids publiceert netjes mijn nieuwe adres in het boek...

Vorige week heb ik mijn T-Mobile 150 omgezet naar een 225 bundel.
Met het oog op de verandering in de AV, wil ik aanspraak doen op de aansprakelijkheid van T-Mobile.

Mijn vraag aan jullie is:

- Hoe sterk sta ik ?
- Hoeveel kan ik eisen ?
- Wat voor kosten kan ik doorgeven ?
- Ik wil zowieso van mijn nieuwe contract zonder verplichtingen beeindigen(jammer van hun cash-back)

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Omdat je één dag van KPN een faxtoon op je telefoon kreeg doordat een andere persoon jouw nummer opgaf aan KPN, je je nummer niet hebt gewijzigd (omdat de overlast op was gehouden), je nu een vermelding in de fysieke KPN gids hebt met je oude adres, maar op internet je nieuwe adres, denk je nu aan aansprakelijkheden van T-Mobile?

Ik snap echt niet waar je nu een basis voor aansprakelijkheid ziet 8)7

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 11:22

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Je gaat EERST je contract verlengen terwijl je weet dat nu al eea. niet klopt en DAN PAS ga je klagen, wil onder je contract uit of "iemand" aansprakkelijk stellen.

Wat denk je zelf wat je kansen zijn? |:(

[ Voor 5% gewijzigd door i2Paq op 26-11-2003 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik word nog steeds gebeld door personen die ik helemaal niet ken (of personen die iets willen verkopen)... daar heb ik genoeg van !

In de AV staat onder punt 16.2 c.
"het door T-Mobile niet of onjuist verstrekken, het onzorgvuldig beheren of verwerken van gegevens betreffende Klanten dan wel fouten in administratieve verrichtingen samenhangend met die gegevens tot een maximum van € 225.000,- per benadeelde en tot een maximum bedrag van € 900.000,- per gebeurtenis"

Het is hun fout dat ze mijn prive-gegevens door hebben gegeven. Ergens verderop in dit forum lees ik over mishandeling van een ex-vrouw, omdat ze het nieuwe nummer van haar hebben doorgegeven... zover is het gelukkig niet, maar je ziet de ernst van de zaak.

Ik kan er dus op zijn minst een aantal SMS'jes en misschien belminuten voor vragen. Maar wat kan ik nog meer opgeven aan "kosten" ?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Misschien moet je eens beginnen met een brief naar T-Mobile waarin je ze op hun fout wijst. Daarin geef je maar aan wat je 'schade' is. Aan de hand van de (schriftelijke) reactie van T-Mobile kijk je wel verder.