[Outlook XP] Afdrukstijlen

Pagina: 1
Acties:

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Ik probeer onder Outlook XP nieuwe afdrukstijlen te definieren voor bijvoorbeeld taken en lijsten van taken. Het enige wat me tot nu toe gelukt is is een nieuwe afdrukstijl definieren (Bestand - pagina instelling - afdrukstijlen definieren) maar daar schiet ik geen ruk mee. Ik krijg wel mooi een nieuwe stijl op basis van een bestaande (stijl voor tabel, stijl voor memo) maar ik kan er niets aan aanpassen. Ik kan alleen wat opties met betrekking tot staand/liggend, papierformaat en lettertype kiezen. Ik wil bepalen welke velden er afgedrukt worden, en op welke manier.

Mijn doel hiermee is om een lijst van taken, inclusief omschrijving, af te drukken. Met de 2 bestaande stijlen krijg ik of een lijst zonder omschrijving, of alle gegevens van een taak, maar dan 1 per pagina. (De optie "Elk item op een nieuwe pagina" kan ik niet disablen zo gauw ik meer dan 1 taak geselecteerd heb, wel als ik 1 taak selecteer 8)7 )

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is? En zo ja, waar ik het moet zoeken? De Office help online/offline waren niet behulpzaam, en met Googlen ben ik ook nog niet echt veel verder gekomen.