Toon posts:

[compact flash card]niet meer leesbaar na gebruik cardreader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was pas bij familie om een cardreader te installeren om op deze manier foto's op de pc te zetten.
Ik heb dus de paralelle compact flash reader geinstalleerd op de windows ME computer. Krijg ik dus eerst een icoontje in de systemtray met een soort kruisje. Dit betekend dat er geen kaart in de reader zat. Toen ik er wel een kaart in deed verdween het kruis en en kwam er een "losse schijf" bij.(de foto's die er opstonden kon ik bekijken) Toen ik de kaart eruit haalde gaf explorer opeens een error.
Sindsdien geeft windows wel aan dat er een kaart in de reader zit of niet en wordt er een "losse schijf" bijgemaakt. Echter Zodra ik op deze schijf klik zegt hij dat er geen kaart in zit. Ook de digitale kaart geeft aan dat er geen kaart in zit??

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb je ook al eens gereboet :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 13:37:
Ook de digitale kaart geeft aan dat er geen kaart in zit??
Welke digitale kaart?

Ik vermoed dat het kaartje corrupt is geraakt doordat je hem er uit hebt gehaald toen Windows er nog mee bezig was (delayed write). Meestal helpt het om hem te formatteren, maar Windows ME kan ook best het probleem zijn, ik raad je aan om het op een PC te proberen met een modern OS.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, die digitale kaart moet digitale camera zijn! 8)7