Ik het een probleem met het downloaden van rar files. Sinds ik aan het downloaden ben komen alle rar bestanden corrupt aan.
Ik heb inmiddels dezelfde bestanden laten downloaden door een collega en bij hem zijn de bestanden wel goed.
Melding bij het uitpakken van rar bestanden: The archive is either in unknown format or damaged
Melding bij rar2 bestnden via Quickpar: beschadigd 0 blocks beschikbaar (terwijl het bestand wel 4 MB groot is)
Na het downloaden van de rar of rar2 bestanden blijkt dat deze bij mijn collega een aantal kb groter zijn.
Ik heb inmiddels mijn geheugen van de verschillende pc op mijn netwerk gecontrolleerd maar alles lijkt goed te zijn. Alle andere pc's op mijn netwerk hebben het zelfde probleem met corrupte bestanden.
Configuratie:
Router: Alcatel 510 met nieuwste firmware
Daar achter een sitecom 8-poorts hub
En hierachter 3 XP bakken en Win2003 server
ADSL-provider HCCnet
Ik heb inmiddels
-verschillende programma's gebruikt om te downloaden (grabit, newsbin pro).
-newsgroup van hccnet en public newsgroups getest
Het lijkt er mij op dat er iets in mijn ADSL router verkeert gaat.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet in welke richting ik moet zoeken.
Ik heb inmiddels dezelfde bestanden laten downloaden door een collega en bij hem zijn de bestanden wel goed.
Melding bij het uitpakken van rar bestanden: The archive is either in unknown format or damaged
Melding bij rar2 bestnden via Quickpar: beschadigd 0 blocks beschikbaar (terwijl het bestand wel 4 MB groot is)
Na het downloaden van de rar of rar2 bestanden blijkt dat deze bij mijn collega een aantal kb groter zijn.
Ik heb inmiddels mijn geheugen van de verschillende pc op mijn netwerk gecontrolleerd maar alles lijkt goed te zijn. Alle andere pc's op mijn netwerk hebben het zelfde probleem met corrupte bestanden.
Configuratie:
Router: Alcatel 510 met nieuwste firmware
Daar achter een sitecom 8-poorts hub
En hierachter 3 XP bakken en Win2003 server
ADSL-provider HCCnet
Ik heb inmiddels
-verschillende programma's gebruikt om te downloaden (grabit, newsbin pro).
-newsgroup van hccnet en public newsgroups getest
Het lijkt er mij op dat er iets in mijn ADSL router verkeert gaat.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet in welke richting ik moet zoeken.