Ter vervanging van mijn huidige harde schijf ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Voorwaarde is dat 'ie stil is. Omdat ik goede ervaringen heb met de extreem stille schijven van Samsung (hij was zo stil dat ik aan het lampje moest zien of ie aan stond
) wil ik nu weer een Samsung schijf.
Het moet ook een SATA schijf zijn van minimaal 80 GB.
Ik kwam uit op de SpinPoint P Serie met SATA aansluting die Samsung op dit moment levert. De volgende modellen heb ik gevonden:
SP0812C
SP1213C
SP1614C
Het stomme is dat ondanks dat de typenummers verschillen de schijven allen identiek zijn!
Ik dacht eerst dat het misschien verschillende modellen zijn voor verschillende regio's, maar ze staan allemaal op de NL site van Samsung dus dat zal dan wel niet zo zijn.
Wat is het nou het verschil tussen deze types?

Het moet ook een SATA schijf zijn van minimaal 80 GB.
Ik kwam uit op de SpinPoint P Serie met SATA aansluting die Samsung op dit moment levert. De volgende modellen heb ik gevonden:
SP0812C
SP1213C
SP1614C
Het stomme is dat ondanks dat de typenummers verschillen de schijven allen identiek zijn!

Ik dacht eerst dat het misschien verschillende modellen zijn voor verschillende regio's, maar ze staan allemaal op de NL site van Samsung dus dat zal dan wel niet zo zijn.
Wat is het nou het verschil tussen deze types?
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"