Ik heb een html-pagina,
Nou wil ik in de cel van de tabel de achtergrond van het body zien. Deze is gefixed dus ik kan niet een apart plaatje maken. Eigenlijk wil ik de tabel in één cel dus zonder achtergrond. Is zoiets mogelijk met CSS / JS / HTML?
[edit]
Ik wil in één cel helemaal door de achtergrond van de tabel heenkijken, in de andere cellen moet de achtergrond van de tabel wel getoond worden.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <body style="background-image: url('bgbody.gif'); background-attachment: fixed;"> <table style="background-image: url('bgtable.gif'); background-attachment: fixed;"> <tr> <td></td> <td><!-- hier wil ik doorheenkijken --></td> <td></td> </tr> </table> </body> |
Nou wil ik in de cel van de tabel de achtergrond van het body zien. Deze is gefixed dus ik kan niet een apart plaatje maken. Eigenlijk wil ik de tabel in één cel dus zonder achtergrond. Is zoiets mogelijk met CSS / JS / HTML?
[edit]
Ik wil in één cel helemaal door de achtergrond van de tabel heenkijken, in de andere cellen moet de achtergrond van de tabel wel getoond worden.
[ Voor 26% gewijzigd door Skaah op 26-11-2003 13:03 ]