Toon posts:

Pioneer 10x/40x DVD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om dit weekeinde een pioneer 10x/40x DVDspeler te gaan kopen. ik vrees dat deze dan al regio-gelocked is..

kan iemand met zekerheid zeggen of het mogelijk is om een oude firmware update erop te flashen zodat ik een regiovrije dvdspeler heb. en is er iemand die deze update heeft of een url heeft (staat vast niet meer op de pioneer site..)..

greetz en alvast bedankt,
rhythm

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Die speler is gewoon regio-vrij te maken.
Ik heb 'em zelf ook (slot in model) en je moet gewoon ffe een andere firmware er overheen knallen en klaar is Kees..

Succes !
kijk voor meer info op: www.dvdutils.com

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Zo'n slot-in lijkt mij ook wel cool, maar gaat ie daar niet minder goed van lezen/sneller kapot van?

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

Je CD's blijven in elk geval wel beter. Het valt mij op dat de CD's bij mij met de slot-in drive stukken minder snel krajes e.d. oplopen !

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

Verwijderd

Helemaal gelijk, en 't werkt een stuk handiger dan zo'n tray of caddy (als die nog bestaan ;))

Ben super-tevreden met mijn Pioneer DVD-spelertje...

Greetz,

Verwijderd

Oke, thanks, ik gaat maandag meteen even zo'n slot-in dingetje halen. ;)

rhythm, ga je gezellig mee? ;)

Verwijderd

Computer Cash & Carry, Aken : 202DM

Ik heb hem zelf daar ook gehaald afgelopen week. Bevalt me prima.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Hij is plotseling duurder geworden.
Kocht ik hem voor de jaarwisseling nog voor 235,- bij Graficall is ie nu al 285!!

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

ja, maar volgens mij zit daar een regiobeveiliging in GEBRAND !!!!!!

kweet dat niet zeker hoor!

mzzL

Verwijderd

Bij Alternate kost ie 259 ex BTW, dit is de retail incl. DVD's van Baldur's Gate en X-Files

Verwijderd

Je moet de Aopen DVD 6x 32x nemen..als je toch aopen wilt. hij is erg snel..leest alles zonder hapering en je kan alle regioos instellen. Een ding, met mijn ricoh writer kan ik er niet met 6 speed on the fly branden, verder is het een fijne DVD

BTW die pioneer slot dingen zijn ook goed

DVDze

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04
Die Pioneer 10/40 is dus zeker weten regio-vrij te krijgen, maar is dat niet als ie uit de fabriek komt.
Pagina: 1