Wat een baggertopics zeg vroeger ging het er over startrek enzo nu alleen maar shit 
*zucht* de goede oude tijd
*zucht* de goede oude tijd
Oh ik ook hoor, maar dan zorg ik er wel voor dat er weer wat van het oude niveau terug komtOp donderdag 07 december 2000 22:34 schreef locutus of borg het volgende:
dat zal bij mij wel meevallen ik heb een goed oog voor gerechtigheid
tnx old buddyOp donderdag 07 december 2000 22:47 schreef Kaj. het volgende:
Ik heb even mijn slotje-stash wat aangesproken... en ik kan wel blijven closen verdorie.:(
Is het serieus niet een goed idee om een extra modje of 2-3 ergesn vandaan te halen? GoT wordt steeds drukker en chaotischer. Er zijn zat mensen hier die het willen EN kunnen doen.Op donderdag 07 december 2000 22:47 schreef Kaj. het volgende:
Ik heb even mijn slotje-stash wat aangesproken... en ik kan wel blijven closen verdorie.:(
Verwijderd
precies, en trouwens voor startrek heb je toch het nieuws,sport en tv forum.Op vrijdag 08 december 2000 08:46 schreef winnie het volgende:
Ik vind startrek ook onzin. Kan op starttrek threads voortaan ook een slotje. Persoonlijk zie ik alleen discussies over kernenergie, het millieu en watermanagement als passend binnen SG.
Verwijderd
Ik hoop dat alle zeikerds dit lezen, want Winnie heeft helemaal gelijk.Op vrijdag 08 december 2000 08:46 schreef winnie het volgende:
Ik vind startrek ook onzin. Kan op starttrek threads voortaan ook een slotje. Persoonlijk zie ik alleen discussies over kernenergie, het millieu en watermanagement als passend binnen SG.
Verwijderd
Dat is het toch altijd geweest?Is SG nu ineens OF ??????
Verwijderd
Trouwens, mogen topics als "wat heeft de tweaker vannochtend gegeten" dus niet meer?Op vrijdag 08 december 2000 08:46 schreef winnie het volgende:
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Moeten jullie ut OF weer openen. Scheelt jullie werk bij SGOp donderdag 07 december 2000 22:47 schreef Kaj. het volgende:
Flipje? Dat is al een tijd geleden, nog op het "oude" forum...Toen "je weet wel wie ik bedoel" kwam was de sfeer 0, gewoon "je weet wel wie ik bedoel" ip-bannen was afdoende geweest
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Bericht hierboven
Verwijderd
Ben ik het totaal niet mee eens. Dat die pubers niet tegen foto's kunnen van een man vink diep triest. Ik werd compleet afgezeken. Kwam voor mezelf op. Das niet gek toch? Zat ik te zeiken als hun naakte wijven poste? NEE ! En ik wordt meteen omlaag geflamed door een paar mannelijke foto's. Sorry hooor, maar de fout lag niet bij mij. Tis gewoon te triest voor woorden dat ik niet mannelijke plaatjes kon posten. En ut waren niet eens naaktfoto's ! Terwijl de mannen allerlei naakte blondines posten !Op zaterdag 09 december 2000 12:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
DKasemier: Doe even een beetje normaal zeg, djeez.
Harvey: Da's niet waar het Forum voor bedoeld is, ik geef je dan ook een waarschuwing, je gaat een topic dat hier gewoon niet thuis verdedigen. Daarbij scheld je nog even iemand uit. Heeft geen zin doed.
SP: Kom op, ook al gebruik je die smiley, je hebt het _ook_ aan jezelf te danken.
Verwijderd
Die nie heOp zaterdag 09 december 2000 11:54 schreef ALH het volgende:
[..]
Flipje? Dat is al een tijd geleden, nog op het "oude" forum...
Natuurlijk wel.Op zaterdag 09 december 2000 14:10 schreef Andina het volgende:
Hadden we deze discussie niet al gehad
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Bericht hierboven
Verwijderd
Weet je wat het is. Ik krijg van vele de schuld van de sluiting. Terwijl ut niet mijn schuld is.Op zaterdag 09 december 2000 14:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
SP: Neem het niet zo nauw, ik snap ook wel hoe en waarom. Maak je daar ajb niet druk om.
Ik ben bezig met dat forum, het komt terug als het aan mij ligt, ik kan alleen niet precies zeggen wanneer...
Verwijderd
Ik doelde niet op datgene wat Mixmaster zei, want voor de verandering ben ik het een keer met hem eens.Op zaterdag 09 december 2000 14:53 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar een beetje gelijk heeft Mixmaster ook wel. Want ALLE bullshit-topics die werden geopend in een ander formum dan OF werden per direct gemoved naar OF. En dan lopen zeuren dat er zulke bullshit-topics in OF staan
Verwijderd
Bericht hierboven
Bericht hierboven
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq