Toon posts:

Is SG nu ineens OF ??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat een baggertopics zeg vroeger ging het er over startrek enzo nu alleen maar shit :(

*zucht* de goede oude tijd

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja er moet echt even met harde hand gemod worden in SG.... 60% kan op slot ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik meld me aan als een extra modje voor SG ik heb toch nox anders te doen :)

• IceStorm

IceStorm

* IceStorm wil ook wel modden maar is bang dat ie dan een HOOP mensen boos wegjaagd ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat zal bij mij wel meevallen ik heb een goed oog voor gerechtigheid :)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 07 december 2000 22:34 schreef locutus of borg het volgende:
dat zal bij mij wel meevallen ik heb een goed oog voor gerechtigheid :)
Oh ik ook hoor, maar dan zorg ik er wel voor dat er weer wat van het oude niveau terug komt ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb even mijn slotje-stash wat aangesproken... en ik kan wel blijven closen verdorie.:(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 22:47 schreef Kaj. het volgende:
Ik heb even mijn slotje-stash wat aangesproken... en ik kan wel blijven closen verdorie.:(
tnx old buddy :)

als je hulp nodig hebt zeg je het maar :)

• IceStorm

IceStorm

Is het serieus niet een goed idee om een extra modje of 2-3 ergesn vandaan te halen? GoT wordt steeds drukker en chaotischer. Er zijn zat mensen hier die het willen EN kunnen doen.

* IceStorm wil even zeggen dat dit GEEN open sollicitatie is voordat er iemand over begint te zeuren.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:45

winnie

de poes...

Ik vind startrek ook onzin. Kan op starttrek threads voortaan ook een slotje. Persoonlijk zie ik alleen discussies over kernenergie, het millieu en watermanagement als passend binnen SG.

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 08:46 schreef winnie het volgende:
Ik vind startrek ook onzin. Kan op starttrek threads voortaan ook een slotje. Persoonlijk zie ik alleen discussies over kernenergie, het millieu en watermanagement als passend binnen SG.
precies, en trouwens voor startrek heb je toch het nieuws,sport en tv forum.

Ik was net ff op SG wel heel veel slotjes. Ik weet niet of ze allemaal terecht zijn want ik heb nog geen tiojd gehad ze allemaal door te lezen. Maar ik vind het prima zo, het zend tenminste een duidelijk signaal uit.

• IceStorm

IceStorm

Wat mij betreft kunnen er in SG nog een slotje of 5-8 bij.... Staat echt bullshit in....

Verwijderd

ik haat startrek en vind jou bij deze gewoon een Loser ( ja met grote L) dat je gewoon durft te zeggen dat startrek belangrijker is dan het niewe merk vooer van mijn kat!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik hoop dat alle zeikerds dit lezen, want Winnie heeft helemaal gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ik voel weer een flamer hier BAnnen die hap gasten zoals ****** ik noem geen namen geven de boel hier een slecht naam

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Up :)

Even de topics die er in stonden terugbrengen naar de plaats waar ze stonden...

(time and date screwed up)

Verwijderd

Is SG nu ineens OF ??????
Dat is het toch altijd geweest? :( :( :(
SLUIT SG, WEG ERMEE, SLUIT SG, WEG ERMEE
Er is daar meer onzin dan in het onzinforum ooit. :( :( :(
De grote rellen zaten alsmaar daar (flitspaaltjes mollen, racisme), maar nee, SG moest niet boeten, bij onzin was 1 rel teveel!
Het image van het onzinforum was zo slecht, dat als er een relnicht 1 topic in onzin postte, daar niet werd geäccepteerd werd en vervolgens in andere forums, zoals SG ging rellen zei iedereen: "die komt van het onzinforum" en je geloofde het nog zelf ook :( :( :(
Terwijl op het onzinforum de meestte WERVING VAN GODDOMME DPC LEDEN PLAATSVOND!!
SLUIT SG, SLUIT DPC, FUCK DPC, WEG ERMEE
Terwijl er op onzin een hele aardige hechte sfeer heerste, af en toe weggehaald door 1 of 2 mensen, maar meestal kwam dat weer op zijn pootjes..
Toen "je weet wel wie ik bedoel" kwam was de sfeer 0, gewoon "je weet wel wie ik bedoel" ip-bannen was afdoende geweest

Verwijderd

Trouwens, mogen topics als "wat heeft de tweaker vannochtend gegeten" dus niet meer?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

gooi SG niet dicht , maar neem meer mods , ik ztel mij beschikbaar als mod ( is ook geen solicitatie ) :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Moeten jullie ut OF weer openen. Scheelt jullie werk bij SG ;)

• ALH
  • Laatst online: 18-02 20:27

ALH

Toen "je weet wel wie ik bedoel" kwam was de sfeer 0, gewoon "je weet wel wie ik bedoel" ip-bannen was afdoende geweest
Flipje? Dat is al een tijd geleden, nog op het "oude" forum...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• IceStorm

IceStorm

Mixmaster, doe normaal man.

DKasemier, nee dat zijn bullshittopics.

SG moet gewoon open blijven alleen moeten een hoop mensen beseffen dat het wel een beetje leuk moet blijven... dus zonder al die enorme onzintopics.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

DKasemier: Doe even een beetje normaal zeg, djeez.

Harvey: Da's niet waar het Forum voor bedoeld is, ik geef je dan ook een waarschuwing, je gaat een topic dat hier gewoon niet thuis verdedigen. Daarbij scheld je nog even iemand uit. Heeft geen zin doed.

SP: Kom op, ook al gebruik je die smiley, je hebt het _ook_ aan jezelf te danken.

Bericht hierboven

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 12:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
DKasemier: Doe even een beetje normaal zeg, djeez.

Harvey: Da's niet waar het Forum voor bedoeld is, ik geef je dan ook een waarschuwing, je gaat een topic dat hier gewoon niet thuis verdedigen. Daarbij scheld je nog even iemand uit. Heeft geen zin doed.

SP: Kom op, ook al gebruik je die smiley, je hebt het _ook_ aan jezelf te danken.
Ben ik het totaal niet mee eens. Dat die pubers niet tegen foto's kunnen van een man vink diep triest. Ik werd compleet afgezeken. Kwam voor mezelf op. Das niet gek toch? Zat ik te zeiken als hun naakte wijven poste? NEE ! En ik wordt meteen omlaag geflamed door een paar mannelijke foto's. Sorry hooor, maar de fout lag niet bij mij. Tis gewoon te triest voor woorden dat ik niet mannelijke plaatjes kon posten. En ut waren niet eens naaktfoto's ! Terwijl de mannen allerlei naakte blondines posten !

Verwijderd

Hadden we deze discussie niet al gehad :?

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 11:54 schreef ALH het volgende:

[..]
Flipje? Dat is al een tijd geleden, nog op het "oude" forum...
Die nie he :) >:)
Oups, ons kleine probleempje is hier ook nog steeds aanwezig ;) :r

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 10:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op zaterdag 09 december 2000 14:10 schreef Andina het volgende:
Hadden we deze discussie niet al gehad :?
Natuurlijk wel.
Maar een beetje gelijk heeft Mixmaster ook wel. Want ALLE bullshit-topics die werden geopend in een ander formum dan OF werden per direct gemoved naar OF. En dan lopen zeuren dat er zulke bullshit-topics in OF staan |:(

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Floor-is

Floor-is

5.2

SP: Neem het niet zo nauw, ik snap ook wel hoe en waarom. Maak je daar ajb niet druk om.

Ik ben bezig met dat forum, het komt terug als het aan mij ligt, ik kan alleen niet precies zeggen wanneer...

Bericht hierboven

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 14:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
SP: Neem het niet zo nauw, ik snap ook wel hoe en waarom. Maak je daar ajb niet druk om.

Ik ben bezig met dat forum, het komt terug als het aan mij ligt, ik kan alleen niet precies zeggen wanneer...
Weet je wat het is. Ik krijg van vele de schuld van de sluiting. Terwijl ut niet mijn schuld is.

En thank god dat je weer bezig bent met dat forum.

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 14:53 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]
Natuurlijk wel.
Maar een beetje gelijk heeft Mixmaster ook wel. Want ALLE bullshit-topics die werden geopend in een ander formum dan OF werden per direct gemoved naar OF. En dan lopen zeuren dat er zulke bullshit-topics in OF staan |:(
Ik doelde niet op datgene wat Mixmaster zei, want voor de verandering ben ik het een keer met hem eens.
Ik bedoelde dat gedoe van SP... dat was al uitgekauwd volgens mij.

Verwijderd

kan ook zeggen dat het OF door mij dicht gegaan is.....na dat ik me aangemeld had bij GOT kwamen er allemaal Got users bij die gewoon irritant zijn.... ;)

Van mij mag SG idd OF worden.....zoveel verschil in de topics zit er nou ook weer niet....

ow en wat betreft SP.....dat was niet voor jezelf opkomen, dat vond ik en excuus om andere GOt users af te zeiken :( (edit) excuses als ik dat verkeerd begrepen heb

• Floor-is

Floor-is

5.2

Nesferatu: Als jij je er nu eens buiten houd, zou weer een hele discussie kunnen schelen. Ik zou jullie dus aan willen raden hier niet op te reageren...

Bericht hierboven

Verwijderd

whatever,maareh al een release date voor het nieuwe en verbeterde OF??

• Floor-is

Floor-is

5.2

NUP, ik hoop ergens komende week (eind volgende week ofzo) Maar dan moeten er wel een paar dingen erg vlot gaan en ik vrees dat dat niet gaat lukken, reken er dus maar niet op.

Bericht hierboven

Pagina: 1