[muis] glijdingen raken los

Pagina: 1
Acties:

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Onder mijn muis (logitech cordless mouseman optical) zitten dingen waarover hij glijdt. Één heeft er al losgelaten, en nu zit een tweede ook niet helemaal vast meer.

Wellicht zijn hier al meer topics over geweest, maar ik zou niet weten waar ik op moet zoeken.

Heeft iemand een idee waar ik nieuwe vandaan haal?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Volgensmij krijg je gewoon nieuwe opgestuurd als je even contact opneemt met Logitech zelf :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je moet van die glidepads aanschaffen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Die van mij zijn ook al een beetje verschoven zie ik.
ff wat secondelijm en het zit weer :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik meen dat er zelfs speciale stickers zijn die je voor dit doel op onder je muis kunt plakken. De exacte term hiervoor is mij even ontschoten; zouden het 'mousegliders' kunnen heten :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Via de site kan je dit probleem melden, je krijgt dan nieuwe, maar deze veel minder bol, en glijden niet zo goed, en laten net zo snel los, en als ze blijven zitten beginnen ze te verslijten!

Hier komt iets hips te staan

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:03

Spacecowboy

XBL: Biggmans

GlowMouse schreef op 26 november 2003 @ 11:50:
Onder mijn muis (logitech cordless mouseman optical) zitten dingen waarover hij glijdt. Één heeft er al losgelaten, en nu zit een tweede ook niet helemaal vast meer.

Wellicht zijn hier al meer topics over geweest, maar ik zou niet weten waar ik op moet zoeken.

Heeft iemand een idee waar ik nieuwe vandaan haal?
je kan ze met een heeeeeeeel klein beetje seconde lijm fantastisch vastplakken. Uitkijken dat je je muis niet aan je mat lijmt. :) Anders moet je ff contact op nemen met logitech, dan krijg je ze idd opgestuurd.

Mijn ervaring is dat je beter die oude terug kunt plakken, omdat die meestal beter glijden dan die nieuwe.

HENG HENG

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

beetje teflon tape eronder

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Spider.007 schreef op 26 november 2003 @ 11:55:
Ik meen dat er zelfs speciale stickers zijn die je voor dit doel op onder je muis kunt plakken. De exacte term hiervoor is mij even ontschoten; zouden het 'mousegliders' kunnen heten :?
Mouseskates.... :)

http://www.google.nl/sear...=Google+zoeken&lr=lang_nl

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Bij mijn OEM-muis (bij asuslaptop gekregen, maar is van logitech) is er ook een losgelaten.
Ik had toen maar een casebadge van een net aangeschafte Intel Celeron eronder geplakt (ik ga toch niet vertellen dat er een celeron in m'n server zit...). Glijd nog goed ook 8)7

Maar kan je bij OEM dingen ook die logitechglijders aanvragen dan?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1