Ik heb met veel bloed, zweet en tranen een transition van plaatje 1 naar plaatje 2 voor elkaar gekregen. Hij werkt op alle IE6 pc's die ik getest heb, behalve eentje. Daar geeft ie een "Class not registered" error. Is er een oplossing voor die ene pc? En vraag 2, is er een manier om het script ook te laten werken onder browsers die transitions niet ondersteunen (maar dan zonder transition effects natuurlijk).
Euhhmmmm als je nu eens:
1. het script (voor een deel?) post
2. verteld waar jij denkt dat het probleem zit
3. verteld waar je al gezocht heb
4. wat je denkt dat de oplossing zou kunnen zijn
5. (voor mij) uitlegd _waarom_ je een transmition op je site wil
... dan kan (en zal) je sneller geholpen worden.
1. het script (voor een deel?) post
2. verteld waar jij denkt dat het probleem zit
3. verteld waar je al gezocht heb
4. wat je denkt dat de oplossing zou kunnen zijn
5. (voor mij) uitlegd _waarom_ je een transmition op je site wil
... dan kan (en zal) je sneller geholpen worden.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Vermoedelijk Java niet/verkeerd geinstalleerd, en antwoord op je 2e vraag: Flash is als het goed is wel cross-browser
.
Voor alle duidelijkheid, het is dus geen java het is gewoon een HTML pagina. Het werkt op alle computers waarop ik het getest heb onder IE6 behalve eentje dus. Op die ene computer werkt geen enkele transition (ook niet de voorbeelden van de microsoft site). Ik heb gezocht naar die error op internet, maar geen antwoord gevonden ergens.
In IE 6 zijn page transitions toch gewoon bij voorkeuren uit te zetten? Ligt het daar niet aan?
* OkkE denkt dat het hier om Internet Explorer (FrontPage?) ONLY code/scripts gaat... wat zoals al OzBoz waarschijnlijk uit te zetten zijn. Bedenk wel dat het dus ook _alleen_ op IE werkt!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Pagina: 1