Kapot Quarkdocje

Pagina: 1
Acties:

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 16:24

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Heeft hier iemand ervaring mee?
Het gaat over een heel belangrijk (maar natuurlijk weer eens niet gebackupped :() documentje waarbij als je het opent in quark de melding wordt gegeven: Overwacht einde van het document.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

in welke versie is het bestand gemaakt?
en open je het met dezelfde versie?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07
Mja mijn ervaring is dat het dan gewoon einde verhaal is. :)

Is het Mac of PC? (is het "klein" genoeg om eens te uploaden? kunnen wij proberen)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-02 20:00

freezer

er komt geen end 'an

met de plug-in van markzware markztools III kun je het bestand nog redden.

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 18:09

SillyJW

der Gemutlichkeit

Krijg van de DTP studio, naar aanleiding van de opmerking van freezer777,
hetvolgende mee (incluis tikfoutjes :P):
yep, mmar die tools vrkracten je opmaak
kan je weer alles rechtzetten

[ Voor 7% gewijzigd door SillyJW op 26-11-2003 11:59 ]

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Waar kan ik die plugin zo snel mogelijk kopen? Liefst downloaden

Ik weet trouwens niet met welke versie het is gemaakt, maar ze openen het wel met dezelfde versie...

(sorry dat de reactie zo lang uitbleef. Ben ondertussen ook andere wegen aan het bewandelen)

[ Voor 61% gewijzigd door QkE op 26-11-2003 12:08 ]

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Fijne DTPers trouwens. Maar ja. Echte DTPers zeggen het natuurlijk vooral met plaatjes he... :)

Verwijderd

Wat bij mij nog wel es wil werken is domweg een kopie van het bestand maken en dat proberen te openen..

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Dan ben jij waarschijnlijk een reusachtige geluksvogel, want dat werkte in ieder geval niet. Sowieso heb ik dat nog nooit meegemaakt dat dat werkte, maar als je wanhopig bent...

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Het heeft eerder met een programma fout te maken, maar de voorkeuren van XPress weggooien wellicht.
Of het in InDesign openen?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
"Onverwacht einde van het document" -> dat lijkt mij alsof het laatste deel van het bestand verloren gegaan is, door corruptie of schijffouten of ander ongedierte. Waarschijnlijk zal je bij het recoveren dus een deel van de informatie alsnog missen.

Human Bobby

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Topicstarter
Waarschijnlijk wel ja. Ik ben bang dat het gewoon een kwestie van dikke pech (en niet zo slim natuurlijk) is. Het was gelukkig niet mijn docje, maar degene die hem had gemaakt kan er weer een uur of 10 aan gaan zitten. In ieder geval heel erg bedankt voor de reacties. Het blijft een werelds forum gathering.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

buxx schreef op 26 november 2003 @ 15:14:
Het heeft eerder met een programma fout te maken, maar de voorkeuren van XPress weggooien wellicht.
Of het in InDesign openen?
Ik ben er nog steeds niet over uit of Quark voorkeuren heeft, maar dan nog lijkt het me niet helpen om de voorkeuren weg te gooien. In je voorkeuren zet je niet welke indeling de data in een bestand zal hebben en waar dus het einde komt zeg maar. ;)

En InDesign, ik denk het niet.. Tenzij er een plugin voor te krijgen is.

Je allerlaatste oplossing zou nou kunnen zijn om het bestand in notepad te openen, een goed bestand ook in notepad ernaast te zetten en te gaan vergelijken. Dit zal echter gewoon niet werken; het is geen kwestie van 'een footertje' kopiëren van een ander bestand. Maar ja, je bent wanhopig... ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dark Blue schreef op 26 november 2003 @ 19:01:
[...]

En InDesign, ik denk het niet.. Tenzij er een plugin voor te krijgen is.
In InDesign kun je gewoon Quark-bestanden openen dus dat is altijd te proberen.

Met markzware markztools III hebben wij weleens wat teruggekregen, soms gedeeltelijk soms helemaal.

Het probleem heeft te maken met hoe Quark met bestanden omgaat. En dat is nogal hoerig. Komt bij ons nog best vaak voor dat zoiets gebeurd. Een (te) normale vastloper van Quark kan al voldoende zijn. Ik ben toevallig laatst wat aan het klooien geweest met Indesign, maar hoewel die er ook weleens uitknalde werkt die net als word met tmp-files moet zeggen dat ik er nog niet wat ben kwijtgeraakt.

Overigens heeft Quark ook zoiets als auto-backup. Voor de slechte backupper wel handig :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1