internetinfo schreef op 28 november 2003 @ 16:15:
[...]
Slaap eens uit ofzo

Ik zeg nergens dat deze topic afgelopen is, ik geef alleen mijn eigen mening (imo dus). En als je als user zijnde al niet eens meer commentaar mag geven wat dan eventueel tegen een crewmember in gaat, vind ik dat triest (en kom nu niet met "ja ga dan, niemand verplicht je... etc"). Ga je zo ook op Curry684 reageren? Nee, want hij is mod, dus hij mag dat (100% no flame naar curry btw, is voorbeeld).
En dan nog iets, in de eerste instansie gaf ik antwoord op
outerspace. Als hij niets vroeg over de pop-ups had ik helemaal niets gepost.
Jij zegt:
Verder vind ik gewoon dat als je je aan die banners stoort, je twee keuzes hebt. Of je gaat weg, niemand verplicht je hier te zijn. Of je neemt een abo, zodat tnet haar inkomsten krijgt (wat dus het doel van de ads zijn).
Het topic is twee dagen geleden gestart, wat is dan de toegevoegde waarde dat jij nu ineens met opmerkingen komt naar een mede gebruiker dat ie zijn mond moet houden, want klagen over banners mag hij van jou niet.
Verder roep je ook nog eens dat ie naar een ander topic had moeten kijken en niet zelf weer een topic had moeten maken.
1. er was al gezegd tegen hem dat er andere topics over waren (dat hoef jij niet nog een keer te herhalen)
2. er was al gezegd dat het nemen van een abo het probleem oplost (dat hoef jij dan niet nog een keer te herhalen)
Hij mag toch zeker wel zeggen wat hij van die banner vind of niet dan?
Waar haal jij vandaan dat ik jou aanspreek omdat je tegen een crewmeber in gaat (waar gaat dat dan weer over?).
Wat zou ik tegen curry moeten zeggen dan?
/me is wakker genoeg hoor