Toon posts:

verschil tussen NEC100a en 1300a

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil tussen de NEC 1100a en de 1300A ? Behalve dat de 1100 alleen + brand en de 1300 + en - brand, zit er nog meer verschil tussen want in tweivel welke ik zal kopen.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-03 15:48

Shuriken

Life is all about priorities

Met een beetje zoekwerk had je dat zo bij NEC kunnen vinden:

1100 Specs:
http://www.necd.de/productdetail.php/id/670

1300 Specs
http://www.necd.de/productdetail.php/id/671

offtopic:
de correcte spelling is twijfel

[ Voor 16% gewijzigd door Shuriken op 26-11-2003 11:30 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 14:56

DJT

Als je alleen + wilt branden voldoet de 1100a prima (als je er nog eentje kunt krijgen).

Heb zelf allebei, maar brand alleen maar +.

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Wil je het veilig spelen en weet je nog niet zeker of DVD+R(W) de standaard gaat worden, neem dan de ND1300A, omdat die zowel - als + kan branden

Maar als je de - functie niet denkt te gaan gebruiken kan je denk ik beter een ND1100A nemen omdat deze DVD+R's standaard beschrijft als DVD-ROM waardoor ze in sommige oudere (en soms ook nieuwe bijvoorbeeld xbox) apparaten beter te lezen zijn. Daar ben ik gisteren op een nogal lame wijze achter gekomen :/ (Pak van 25 DVD+R's open getrokken terwijl ze niet te lezen zijn in m'n xbox)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zaterdag naar de HCC dagen en wil daar een brander kopen alleen wanneer brand je -?? Als je met + alles kunt doen?? Dan ik de 1100 dus voldoende.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De verschillen kun je gewoon op de NEC site terugvinden. Hier op GoT is de NED ND1x00 ook nog een uitgekauwd onderwerp. Verder staat in de FAQ een topic gelinkt waarin over de pro's en con's van DVD+ en DVD- wordt besproken :)

Allemaal makkelijk te vinden dus, een beetje inzet wordt hier echt wel van je verwacht. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.