Toon posts:

Trust Rally master ( stuur ) niet onder XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb een Trust Rally master stuur, van ongeveer 3 a 4 jaar oud.
Nou heb ik 2 pc's, een van me pa en van mij.
Bij me pa aansluiten gaat perfect, het is gewoon een seriele gamepoort aansluiting.
Als ik het bij mij aansluit, staat er de hele tijd Not connected, we draaien alle 2 xp

Bij me pa doet hij het wel, ik steek m erin en alles gaat goed.ik kan m gewoon configureren enzo.

Steek ik m der bij mij in, blijft er maar staan NOT CONNECTED, terwijl we bijna alles tzelfde hebben.
Behalve bij me pa zit de gamepoort onboard, en bij mij aan me geluidskaart.
Op de site van trust staat ook nix nuttigs, heb al in de bios gekeken, ook alles geprobeerd.

Vind het een beetje zonde om hem weg te gooien, want ik weet dat hij het doet.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen, me geluidskaart is voor de rest in orde.

Specs
Geluidskaart: Hercules Digifire 7.1

Verwijderd

Topicstarter
Driver is ook geen optie, word ( zegt trust ) niet ondersteund door XP, maar bij me vader staat er ook XP op en daar doet hij het wel gewoon.Iemand enig idee ?

Verwijderd

Gamepoort staat wel geinstalleerd onder systeembeheer ?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:08
Ik heb de FF Race Master en hier is helaas geen XP support voor ... Maar als aansluitingen heb ik een connector voor op de GamePort en een Serieele connector. Welke connectoren heb je op jouw stuurtje zitten ?

-

Verwijderd

Topicstarter
Een seriele aansluiting, en ik hoe bedoel je onder systeembeheer? hij staat wel gewoon bij me device manager, me poort werkt ook wel